خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار حسینی: ۱۰ هزار بسته سبد معیشتی و ۱۶۰۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان و آزاد سازی ۱۸۸ زندانی غیر عمد و ۲۵ هزار دست البسه و پوشاک در رزمایش کمک مومنانه توزیع گردیده است.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۶۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و۱۶۰۰ سری جهیزیه/انتخابات تنگه احدی است که انقلاب اسلامی به مردم سپرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا گلستان در پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه که در مصلی امام رضا علیه السلام شهرستان علی آباد کتول برگزار شد اظهار داشت: انتخابات تنگه احدی است که انقلاب اسلامی به مردم سپرده و امنیت آفرین و عزت آفرین است.

وی گفت: کمک مومنانه از مرحله رزمایش و نهضت گذشته است و تبدیل شده است به یک فرهنگ در بین مردم و این فرهنگ هم از دم مسیحیایی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و چه خوب ملت ما، پیام ولی امر مسلمین جهان را دریافت کردند.

جانشین سپاه نینوا گلستان بیان کرد: در پانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۱۰ هزار بسته سبد معیشتی بصورت متمرکز در استان توزیع خواهد شد که در مجموع سپاه نینوا گلستان از ابتدا ۳۹۰ هزار بسته سبد معیشتی به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان بین ولی نعمتان جامعه توزیع کرده است.

سرهنگ حسینی افزود: سپاه نینوا گلستان کمک های مومنانه خود را در قالب سبد معیشتی، جهیزیه، آزاد سازی زندانیان غیرعمد و در عرصه عمرانی و محرومیت زدایی بر اساس رسالت ذاتی خود انجام داده است.

وی در ادامه بیان کرد: توزیع ۱۶۰۰ سری جهیزیه بین زوج های جوان با ارزش ۳۲ میلیارد تومان و آزاد سازی ۱۸۸ زندانی غیر عمد با اعتبار ۶ میلیارد تومان و ۲۵ هزار دست البسه و پوشاک در راستای همین رسالت ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان انجام شده است.

حسینی تصریح کرد: در ایام لیله القدر سیاسی جمهوری اسلامی هستیم، که در واقع انتخابات تنگه احدی است که انقلاب اسلامی به مردم سپرده است و هم امنیت آفرین هست و هم عزت آفرین و ما در ۲۸ خردا ثابت خواهیم کرد که امنیت و عزت کشورمان را با هیچ چیز و هیچ کس معامله نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها