ساری-سرهنگ خمسیه تصریح کرد:برای حفظ و صیانت از جمهوری اسلامی باید از فرصت‌ها استفاده کرده و سفارش حاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است اگر می‌خواهیم حرم اهل بیت حفظ بماند باید از انقلاب اسلامی حراست کنیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
حضور حداکثری استمرار راه حاج قاسم است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ خمسیه فرمانده سپاه رامسردر یادواره شهدای رامسر به ویژگی های شهدا پرداخت و گفت:ویژگی برجسته شهدا و حماسه آفرینان عبادت و معنویت است که برگرفته از حضرت امام که شایسته عبودیت بودند و سراسر وجود حصرت امام عبادت و معنویت و انس با قرآن و معارف دین بود.

سرهنگ خمسیه افزود: سراسر وجود شهدا در سرزمین جبهه و جنگ معنویت عبادت و عبودیت بود و معنویت از طریق حضرت امام به سربازان انتقال داده شد.

فرمانده سپاه رامسر  با بیان اینکه شهدای ما استمرار مسیر شهدای عاشورا و کربلا هستند ادامه داد: شهدا در اوج استفاده از فرصت‌ها بموقع و بهنگام زمانی که احساس وظیفه شد با لبیک به فرمایشات امام خمینی (ره) با بصیرت در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند.

سرهنگ خمسیه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:برای حفظ و صیانت از جمهوری اسلامی باید از فرصت‌ها استفاده کرده و سفارش حاج قاسم سلیمانی که جمهوری اسلامی حرم است اگر می‌خواهیم حرم اهل بیت حفظ بماند باید از انقلاب اسلامی حراست کنیم.

فرمانده سپاه رامسر تاکید کرد: زیر بیرق پرچم اسلام و تشیع و رهبر فرزانه انقلاب وطیفه خودمان در استمرار تکلیفی که شهدا بر عهده ما گذاشتند را انجام دهیم.
 
سرهنگ خمسیه در پایان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد  یادآور شد: بخاطر اسلام تشیع، جمهوری ، انقلاب اسلامی ،شهدا و سید الشهدا جبهه مقاومت  با آگاه سازی و روشنگری و حضور در پای صندوق‌های رای ، از  این آزمون الهی سربلند بیرون بیائیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها