استاد دانشگاه:

انتخاب درست،توطئه دشمنان را برهم می‌زند

ساری- استاد دانشگاه گفت: مردم باشرکت پرشور و حداکثری خود علاوه بر انتخاب فرد اصلح، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می سازند.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۰۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

انتخاب درست مردم توطئه دشمنان را برهم می‌زند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، همایشی با عنوان جشن دختران سرنوشت ساز در دانشکده کشاورزی شهرستان عباس آباد برگزار شد.

حسین زاده، استاد دانشگاه در این همایش با بیان اینکه حضرت معصومه (س)، کریمه اهل بیت(ع)، علاوه بر شرافت خانوادگی، فضائل فردی فراوانی دارند که آن‌ها را از مادر خویش حضرت زهرا (س) به ارث برده‌اند، گفت: الگو گیری از این حضرت می‌تواند موجب سعادت دنیوی و اخروی شود.

‏وی افزود: امام رضا (ع) درباره عظمت خواهرشان فرمود:: "مَنْ زارَها عارِفاً بِحَقِّها فَلَهُ الْجَنَّهُ". "کسی که فاطمه معصومه را زیارت کند، در حالی که حق او را بشناسد، بهشت برای او است". این جمله در زیارت نامه حضرت معصومه (س) نیز آمده است.

انتخاب درست مردم توطئه دشمنان را برهم می‌زند

سخنران همایش حضرت معصومه (س) را شخصی عالم خواند و افزود: روزی عده‌ای از شیعیان جهت دریافت پاسخ سوال‌های دینی خود محضر امام موسی کاظم (ع) رسیدند. حضرت در مسافرت بود و آنان ناگزیر به بازگشت بودند بنابراین سوال‌های خود را نوشتند و به افراد خانواده امام تحویل دادند تا در سفر بعد پاسخ آن‌ها را دریافت کنند. در هنگام خداحافظی با تعجب دیدند حضرت فاطمه معصومه (س) که آن زمان ده سال داشته؛ سوالات را پاسخ داده و به آن‌ها برگردانده است. این عده در راه بازگشت بودند که با امام هفتم مواجه می‌شوند. حضرت بعد از گفت و گو و اطلاع از جریان جواب‌ها برگه سوال و جواب را مشاهده کردند، لبخند زدند و سه بار فرمودند: "پدرش به فدایش باد". این سخن امام موسی کاظم (ع) شبیه فرمود: ه پیامبر اسلام (ص) است که برای حضرت فاطمه (س) به کار برده بودند.

این استاد دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود  به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: برنامه نامزد‌های انتخاباتی مهم است، اما توانایی و کارنامه افراد به مراتب اهمیت بیشتری دارد.

استاد حسین زاده، با اشاره به اینکه دشمنان با همه توان در تلاش اند، با ایجاد یاس و ناامیدی مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند، تصریح کرد: مردم باید با بصیرت، هوشیاری و پیروی از رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، باشرکت پرشور و حداکثری خود علاوه بر انتخاب فرد اصلح، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار