به همت سپاه ناحیه آبدانان صورت گرفت؛ گزارش تصویری

اجتماع رای اولی ها در آبدانان/فرمانده سپاه ناحیه آبدانان:اقتدار نظام منوط به حضور مردم است

سرهنگ مرادی فرمانده سپاه ناحیه آبدانان خطاب به رأی اولی‌ها اظهار داشت: امیدوارم شما با حضور پرشور و پرمعنا و بادرک و شعور در انتخابات شرکت کنید و اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنید.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۳۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام ،به همت سپاه ناحیه آبدانان اجتماع بزرگ رای اولی ها در آبدانان برگزار شد.

سرهنگ مرادی فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در این آیین با تبریک دهه کرامت خطاب به رأی اولی‌ها اظهار داشت: امیدوارم شما با حضور پرشور و پرمعنا و بادرک و شعور در انتخابات شرکت کنید و اصلح‌ترین فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب کنید.

وی با اشاره به وصیت‌نامه سردار سلیمانی ابراز داشت: این شهید عزیزمان اعلام می‌کند امروز بحث اسلام است و دشمنان کمر بسته که این اسلام را از بین ببرند و ایران حرم است ‌و اگر ایران از بین رود اسلام هم از بین می‌رود.

وی افزود: همه باید در انتخابات شرکت کنیم چون مقام معظم رهبری تکلیف کردند و ملت ما می‌داند که تلاش دشمن، دلسرد کردن آنان از حضور در صحنه است و عده‌ای نیز در داخل در همین راه قدم برمی‌دارند.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در ادامه با اشاره به مزایای حضور حداکثری مردم در انتخابات اعلام کرد: مشارکت حداکثری، نظام را بیمه می‌کند و دانش‌آموزان ما نیز می‌دانند که حضور در انتخابات، تیری در قلب دشمن است؛ چرا مقام معظم رهبری فرموده‌اند «اقتدار نظام منوط به حضور مردم است».

 

ارسال نظرات