در آستانه برگزاری انتخابات ١۴٠٠:

برگزاری نشست روشنگری و حلقه‌های صالحین با موضوع انتخاب اصلح و ایجاد شور انتخاباتی

زاهدان-در آستانه برگزاری انتخابات ١۴٠٠ نشست روشنگری و حلقه‌های صالحین با موضوع انتخاب اصلح در مسجد اباعبدالله الحسین(ع) زیبا شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۳۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید قادری از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان گفت: با همیاری و همکاری جوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج شهید قادری در آستانه برگزاری انتخابات ١۴٠٠ نشست روشنگری و حلقه‌های صالحین با موضوع انتخاب اصلح برگزار شد.

غلامرضا عباس زاده بزی افزود: این نشست به منظور ارتقاء سطح بصیرتی بسیجیان در انتخاب اصلح و لزوم شرکت فعال آحاد مردم و ایجاد شور و نشاط انتخابات با همیاری و همکاری جوانان بسیجی در مسجد اباعبدالله الحسین علیه‌السلام زیبا شهر برگزارشد.

حجه الاسلام  مهران جهانتیغ، امام جماعت مسجد اباعبدالله الحسین(ع) زیبا شهر در این نشست گفت: روشنگری با عنوان و موضوع انتخاب اصلح توسط مردم در انتخابات میسر نیست مگر با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، بسیجیان و مردم باید به شیطنت‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه داشته باشند و نگذارند تا این شیطنت‌ها خللی در حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بوجود بیاورند.

انتهای پیام /
ارسال نظرات