جشن ملی؛

با این اپلیکیشن نزدیک‌ترین حوزه انتخابیه به محل زندگی خود را پیدا کنید

اپلیکیشن «شعبه‌یاب» مخصوص سیستم عامل اندروید خدمات متنوعی را به شرکت‌کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۴۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نرم‌افزار موبایلی «شعبه‌یاب» مخصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که از سوی وزارت کشور برای سهولت کار مردم تولید شده و خدمات متنوعی را به کاربران سیستم عامل اندروید ارائه می‌دهد.

کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن روی تلفن همراه خود به خدماتی نظیر یافتن نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی نسبت به موقعیت خودشان، نام و کد انتخاباتی نامزدهای حاضر در انتخابات مجلس شورای اسلامی، پیام‌های ستاد انتخابات کشور و پس از پایان مهلت قانونی انتخابات نتیجه اولیه و نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را مشاهده کنند.

این اپلیکیشن بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند دارنده سیستم عامل اندروید قابل دانلود و نصب است. کاربران این سیستم عامل می‌توانند از این طریق اپلیکیشن «شعبه‌یاب» را دانلود و روی تلفن همراه خود نصب و سپس از خدمات متنوع آن استفاده کنند.

کاربران با یافتن نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی به محل سکونت خود دیگر نیازی نخواهد داشت مسافت طولانی را برای یافتن حوزه‌های انخاباتی طی و آراء خود را به صندوق بیندازند. هم‌چنین به دلیل شلوغ شدن صف‌های رأی‌گیری در ساعت‌های پایانی فرایند انتخابات، این اپلیکیشن می‌تواند کمک بزرگی به هرچه راحت‌تر و کوتاه‌تر شدن نحوه شرکت در انتخابات کند.

دانلود اپلیکشین «شعبه یاب»

ارسال نظرات