شاهرود_جشن تکلیف دختران و پسران نومکلف شاغل در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۸۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت دهه کرامت، جشن تکلیف ۲۰ دختر و پسر نومکلف از فرزندان کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با حضور مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان، مسئول هماهنگ کننده مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مدیر منطقه و معاونین و با حضور خانواده‌های تازه مکلف شده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر این منطقه برگزار شد.
علی اکبر عربعامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در این نشست گفت: برگزاری برنامه‌هایی که در راستای تشویق این عزیزان صورت می‌گیرد بستر مناسبی جهت ایجاد نشاط و ترغیب نوجوانان به انجام مبانی دینی است، که این شیرینی برای عزیزانی که تازه به سن تکلیف رسیده اند بسیار دلچسب و گوارا خواهد بود.
وی بیان کرد: برای اینکه فرزندانمان خاطره خوبی در این مرحله از زندگی خود در ذهنشان داشته باشند بسیار مهم است تلاش کنیم تا این عزیزان زیباترین تصویر را از این برهه زمانی را در خاطر خود داشته باشند، و هدف اصلی برگزاری این مراسم تشویق نوجوانان برای انجام فرائض دینی، خصوصا در سن تکلیف می‌باشد.
در ادامه حجت الاسلام شمس الدین رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان با اشاره به اینکه جشن تکلیف سرآغازی برای حرکت در مسیر تعالی و معنویت است گفت: نوجوانان با ورود به این سن، بهار زندگی را با نماز و دعا و انجام فرایض دینی پیوند می‌دهند.
وی تصریح کرد: برگزاری جشن تکلیف یکی از اقدامات زیبا و مهم برای آشنایی نوجوانان به راه و رسم زندگی معنوی است، برنامه‌ای که آغاز گر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و اعتقادی محسوب می‌گردد.
در همین راستا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با اهدای بسته‌های معنوی به رسم یادبود از عزیزانی که امسال به سن تکلیف رسیده بودند قدر دانی نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها