خبرهای داغ:

برگزاری نهضت روشنگری در لالی

نهضت روشنگری در اداره کمیته امداد لالی با سخنرانی فرمانده سپاه لالی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۴۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
این نشست با همت حوزه مقاومت بسیج ادارات سپاه لالی و در راستای طرح لبیک (حضور حداکثری در انتخابات) برای کارکنان اداره کمیته امداد برگزار گردید.
فرمانده سپاه لالی ضمن تبریک دهه کرامت از زحمات ریاست محترم کمیته امداد و کارکنان آن نهاد انقلابی کمال تقدیر و تشکر رابعمل آورده و خاطر نشان کرد که با تمام توان برای حضور حداکثری آحاد جامعه باید تلاش نمود تا بحول قوه الهی توطئه دشمنان قسم خورده خارجی و منافق صفتان داخلی نقش بر آب گردد.
گوروی افزود رسیدگی به محرومان در اولویت کار نهاد‌های انقلابی بویژه کمیته امداد باشد و برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه تمام همت خود را برای محرومیت زدایی بکار گرفته و خداوند متعال شما راه در این راه ثابت قدم دارد.
گوروی انتخابات ریاست جمهوری امسال را بسیار حساس دانست و اعلام نمود تئوری جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی است و هدف از مشارکت در انتخابات بالا بردن بینش سیاسی مردم برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد.
فرمانده سپاه لالی در پایان اعلام کرد انتخاب اصلح موجب خیر و برکت برای آحاد جامعه بوده و می‌بایست در این اوضاع غبارآلود دقت نمود کدام کاندید مورد هجمه دشمنان است، قطعا توپخانه دشمن هر سمت شلیک نمود آن جبهه خودی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها