برپایی خیمه حضور در زاهدان

زاهدان-در راستای بصیرت افزایی و روشنگری خیمه حضور با شرکش پر شور عشایر، طوایف و ریش سفیدان با هدف انتخاب فرد اصلح در پارک شهر زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۵۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار علیرضا کیخا در خیمه حضور که با شرکت عشایر بسیجی، ریش سفیدان، طوایف و قبایل در زاهدان برگزار شد، با اشاره به جنگ روانی دشمن گفت: رسانه‌های مختلف جهان با روش‌های گوناگون و ظرافت‌های خاص خود سعی در نشر اخبار به صورت کذب در سطح جامعه دارند تا افراد جامعه را دچار عدم شناخت نموده و با ارسال حجم بالای اطلاعات گوناگون افراد را دچار سردرگمی و ناامیدی نمایند
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج افزود: در کشور مشکلات بسیاری است و همه ما آگاهی نسبت به مشکلات مردم و جامعه داریم اما نباید این مشکلات را به اصل نظام گره زد، باید به روش دیگری در جهت اصلاح این مشکلات قدم برداشت .
 
این مسئول با اشاره به چالش های بین المللی پیش روی کشورمان و اهمیت پشتوانه مردمی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به معنای ایجاد پشتوانه قوی برای نظام است و هر فرد باید به عنوان یک‌ وظیفه شرعی در انتخابات شرکت‌نماید .
 
سرهنگ کیخا ادامه داد: یکی از محافلی که مشتاق به حضور  در آن هستم، جمع عشایر و سران طوایف است  چرا که این قشر تاثیرگذارترین قشر در جامعه هستد و می نوانند با اثر گذاری که دارند حضور حداکثری را رقم زنند.
 
وی با اشاره به این مطلب که  هرجا به اصالت و هویت انقلابی عمل کردیم موفق بودیم اظهار داشت: شهید سلیمانی محبوب دل همه بود به خوبی به قرآن عمل کرد، لذا برای حل مشکلات امروز جامعه به فردی انقلابی  و دلسوز که نوکری مردم را کند نیاز داریم.
ارسال نظرات