خبرهای داغ:

راه‌اندازی ایستگاه انتخاباتی با نام «حاج قاسم سلیمانی» در سمنان

سمنان- فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) سمنان گفت: به همت بسیجیان قرارگاه سیدالشهدا (ع) شهر سمنان ایستگاه‌های انتخاباتی با نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» در نقاط مختلف شهری راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۴۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

محسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع انتخابات پیش رو به همت بسیجیان قرارگاه سیدالشهدا (ع) شهر سمنان ایستگاه‌های انتخاباتی با نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» در نقاط مختلف شهری –اماکن پرتردد- راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این ایستگاه‌های انتخاباتی با هدف ایجاد شور و نشاط بین اقشار مختلف مردم برپا شده است، خاطرنشان کرد: در این ایستگاه‌ها به تبیین اهمیت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در روز جمعه 28 خردادماه پرداخته می‌شود.

وی اظهار داشت: مردم علاوه بر اینکه در عرصه انتخابات و در این آوردگاه مهم و حساس سیاسی باید حضوری حداکثری داشته باشند؛ بلکه باید موضوع انتخاب اصلح و آگاهانه را نیز مدنظر و توجه خود قرار دهند.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) سمنان تأکید کرد: انتخاب آگاهانه با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو قطعاً امید دشمنان را ناامید و توطئه‌های آنها را در نطفه خفه می‌کند.

مرادی با بیان اینکه حضور در انتخابات هم یک حق است و هم یک تکلیف دینی و شرعی اظهار داشت: دشمنان این انقلاب و نظام در تلاش برای کم‌رنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی هستند؛ بنابراین حضور حداکثری در انتخابات برای تضمین اقتدار و امنیت کشور ضروری و بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار