خبرهای داغ:

تفکر انقلابی، راه برون رفت کشور از مشکلات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: تفکر انقلابی، راه برون رفت کشور از مشکلات است.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۰۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع آحاد سربازان سپاه استان با اشاره به نزدیکی به روز انتخابات گفت: خداوند سرنوشت مردمی را تغییر می دهد که خودشان بخواهند و مردم ما باید از انتخاب های گذشته خود درس و عبرت بگیرند و در روز انتخابات ، انتخابی عاقلانه داشته باشند.

وی افزود: انتخابات پیش روی انتخاب یک فرد نیست بلکه انتخاب یک تفکر است و مردم باید از بین تفکر غرب گرا و لیبرال و تفکر انقلابی یک فرد را انتخاب کنند.

او ادامه داد: تمام مشکلات کشور قابل حل است و این مشکلات می تواند با روی کار آمدن دولت انقلابی مرتفع شوند و امید و نشاط نیز به جامعه تزریق شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: رای ندادن یعنی گذشتن از حق شخصی یک فرد و هیچ انسان عاقلی از حق خود نمی گذرد و لذا همه باید تلاش کنیم تا با حضور در پای صندوق های رای ، تغییر را رقم بزنیم و برای روی کار آمدن دولت انقلابی تلاش کنیم.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد: اقتدار کشور ما در حوزه نظامی نتیجه پیروی فرماندهان نظامی از رهبری است و لذا باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که سرباز ولایت و مطیع رهبری باشد تا بتوانیم شاهد حل مشکلات کشور باشیم.

وی افزود: در روایات متعدد تاکید شده است مردم باید فردی را انتخاب کنند که عادل، صادق، با تقوا و فقیه باشد و لذا همه ی مردم باید به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

در این جلسه به شبهات و پرسش های سربازان در خصوص انتخابات و وضعیت کشور پاسخ داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها