ملاک حضور حداکثری مردم است

سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه دامغان در نشست بصیرت سیاسی فرماندهان پایگاه های بسیج خواهر و برادر شهری دامغان گفت: ملاک ما حضور حداکثری است.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۶۲
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه دامغان در نشست بصیرت سیاسی فرماندهان پایگاه های بسیج خواهر و برادر شهری دامغان گفت: ملاک ما حضور حداکثری است. 

وی افزود: باید از تمام ظرفیت های موجود جهت تشویق و ترغیب مردم جهت شرکت در انتخابات استفاده کرد و  تبلیغ چهره به چهره بسیار تاثیر دارد لذا انتظار از بسیجیان این است که علاوه بر اینکه خود رای می دهند ، با تبلیغ چهره به چهره از آشنایان و دوستان خود برای شرکت در انتخابات دعوت کنند.
ایشان با اشاره به تاثیر انتخابات در جامعه گفت: انتخابات باعث شده است مردم و پایگاه های بسیج ما بسیار فعال شده و به غیر از چند پایگاه محدود بقیه پایگاه ها پر شور به ماموریت های خود بپردازند.
وی افزود: قرار بود طرح بیست-بیست دشمن طی مدت بیست سال ایران را از بین ببرد ،ولی این طرح شکست خورد. دشمنان ما از آن به بعد فروپاشی از درون را در دستور کار قرار دادند و آنها قصد داشتند مثل شوروی، ایران را از درون متلاشی کنند و تمام توان خود را در این راه گذاشتند اما به لطف خداوند نتوانستند.
ایشان در ادمه افزود: از جمله راهکارهای دشمن برای شکست انقلاب بحث نفوذ و مسئولین نفوذی است که با رویکرد لیبرالی و با در دست داشتن قدرت به کشور ضربه زدند و اگر انتخاب درست انجام شود دست مسئولین لیبرال از کشور کوتاه خواهد شد.
ایشان با تشکر از فرماندهان پایگاه ها به جهت تلاش خود در جهت روشنگری و تشویق مردم جهت شرکت در انتخابات و حضور حداکثری از آنان خواست از طرح های ابتکاری و جدید در این راستا غافل نشوند.

ارسال نظرات