خبرهای داغ:

انتخاب فرد مناسب می تواند در سرنوشت کشور موثر باشد

کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت:انتخاب فرد مناسب می تواند در سرنوشت کشور موثر باشد.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۵۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ دکتر محمود قاسمی کارشناس ارشد مسائل سیاسی در جلسه نهضت روشنگری گروه های جهادی و فرهنگیان گفت: شمر بیست و یک سال قبل از کربلا فرمانده سپاه علی(ع) بود، اما آن زمان انقلابی بود و بعد از آن در کربلا غیر انقلابی شد.حب مال و دنیا و پیروی از هوای نفس او را تبدیل به قاتل پسر پغمبر (ص) کرد. امروز نیز همان شرایط وجود دارد و تاریخ تکرار می شود، کسانی که به دستور آنها ماهی ۱۸۰ تن غذای حیوانات با ارز دولتی وارد می کنند، کسانی که در سال چند نوبت سفر تفریحی به خارج از کشور می روند، کسانی که از بیت المال به نفع خود استفاده می کنند ، کسانی که از رانت استفاده می کنند و ... آیا اینها انقلابی هستند؟ آیا اگر بهشتی ها، رجایی ها و ... بودند چنین رفتاری را تایید می کردند؟ مطمئنا آنها مخالف این رفتار بودند.
وی افزود:  تجمل، اسراف و ریخت و پاش توسط دولتیان به هیچ وجه پذیرفته نیست. آیا این دولت انقلابی است؟ در انقلابی که رهبر آن امام خمینی(ره) ، دستمال کاغذی را به چهار قسمت برای استفاده تقسیم می کرد، نیمه باقیمانده لیوان آب را دور نمی ریخت و یا موقع وضو ابتدا شیر آب را می بست و سپس دست خود را می شست ،آیا این رفتار مورد تایید است؟
ایشان با اشاره به علل چنین رفتارهایی گفت: اصل امتحان ما نفس ما است، این آیه قرآن است ، اگردر برابر هوای نفس پیروز شدیم به بهشت می رویم و اگر مردود شدیم به جهنم خواهیم رفت. آن کسانی که راه خدا را انتخاب می کنند و خدا ترس می شوند رستگار و آنان که طغیان و برای خدا گردن کشی می کنند رستگار نخواهند بود.
اینجاست که یک انتخاب خوب خود را نشان می دهد و می توان افرادی را انتخاب کرد که عملکرد بهتری داشته و متقی باشند. انتخاب خوب نتیجه خوب خواهد داشت و انتخاب بد نتیجه، لذا باید دقت شود.
این برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار