مدیرکل صنایع برق و الکترونیک صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: جوانان ما در شرکت‌های دانش بنیان توانسته‌اند با اتکا به توانمندی داخلی به رشد و پیشرفت خوبی برسند و در کنار ایجاد اشتغال نوآوری‌های جدیدی را به همراه داشته اند.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۹۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، کیوان گردان مدیرکل صنایع برق و الکترونیک صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت، در حاشیه آئین افتتاحیه خط تولید انبوه منابع تغذیه بی سیم های نظامی و شهری DMR در مجتمع تولیدی صنعتی نوآوران موج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجموعه که امروز در آن حضور داریم یکی از مجموعه های موفق در حوزه تولید بیسیم و منابع تغذیه در کشور است که خوشبختانه توانسته با استفاده از مهندسی معکوس دستاوردهای بسیاری را برای کشور ایجاد کند.


وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان توانسته اند بخش زیادی از نیازهایی که در این حوزه وجود داشته را امروز در داخل کشور تولید کنند و می توانیم بگوییم که این مجموعه که ما امروز در آن بودیم یکی از مجموعه های موفق در سطح کشور است.


گردان گفت:  جوانان ما در شرکت های دانش بنیان از جمله شرکتی که امروز در آن حضور داریم توانسته‌اند با اتکا به توانمندی های داخلی به رشد و پیشرفت های خوبی برسند و در کنار ایجاد اشتغال نوآوری‌های جدیدی را نیز به همراه داشته اند . از سوی دیگر این شرکت ها می توانند به افزایس اشتغال کمک کنند ، در حال حاضر ۷۵ نفر در این مجموعه مشغول کار هستند و در فازهای بعدی این عدد به ۳ برابر افزایش می یابد.

ارسال نظرات