کارشناس مسائل اجتماعی:

پاسداری حضور به موقع و به هنگام در تمامی عرصه‌ها است

ساری- دکترعزیزی افزود: پاسداری صرفا حضور در یک عرصه نیست بلکه حضور به موقع و بهنگام در تمام عرصه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و …است.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۵۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
پاسداری حضور به موقع و به هنگام در تمامی عرصه‌ها است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همایش انس و مودت خانواده‌های پاسدار سپاه عباس آباد در حسینیه مرکز امامت چالوس برگزار  شد.

دکترعزیزی در این همایش با اشاره به نقش همسران و دختران پاسداران در پیش برد اهداف و آرمان‌های انقلاب، گفت: پاسداری شغل نیست بلکه مکتبی الهی متشکل از آرمان‌های امام راحل و شهداست؛ حضور شبانه روز پاسداران در محل کار برای اجرای ماموریت‌های محوله گواه این مدعا است.
 
پاسداری حضور به موقع و به هنگام در تمامی عرصه‌ها است
وی افزود: پاسداری صرفا حضور در یک عرصه نیست بلکه حضور به موقع و بهنگام در تمام عرصه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و …است.

دکتر عزیزی تصریح کرد: هم چنین پاسداران آن جایی که سیل، زلزله، و حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی باشد با روحیه جهادی و انقلابی پای کار هستند همانطوری که در هنگامه شیوع کرونا در عرصه‌های مقابله با کرونا از ضدعفونی و غربالگری تا تولید ماسک و کمک‌های مومنانه حاضر شدند.

این کارشناس مسائل اجتماعی در این رابطه با بیان این که پاسداران هرلحظه آماده ایثارگری هستند، عنوان کرد: همسران پاسداران به عنوان پایه و اساس خانواده ضمن پشتیبانی همسر پاسدار خود، ایثارگران واقعی هستند که در خط مقدم مبارزه با تمام هجمه‌های دشمنان وارد میدان جهاد و خدمت شده اند.

دکتر عزیزی تاکید کرد: زنان؛ رهبران و تربیت کنندگان یک جامعه هستند چرا که مهم‌ترین و اصلی‌ترین نقش را در تربیت فرزندان به عنوان سرمایه انسانی و اعضای یک اجتماع بر عهده دارند.

در پایان این مراسم از همسران و فرزندان پاسدار تجلیل شدند.
 
پاسداری حضور به موقع و به هنگام در تمامی عرصه‌ها است

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار