شاهرود_بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود در راستای مشارکت حداکثری مردم بویژه اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی بیانه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۷۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
اصناف و بازاریان با حضور حداکثری در انتخابات حضور اثرگذار در انقلاب را تداوم می‌بخشندبه گزارش خبرنگار بسیج، بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود در راستای مشارکت حداکثری مردم بویژه اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی بیانه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم
تمام مردم موظف‌اند که در انتخابات حاضر باشند و تحت تأثیر هیچ‌کس قرار نگیرند. (صحیفه امام (ره) ج. ۱۸ ص. ۲۴۳)
اصل انتخابات حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و رأی دادن آن‌ها است. همه باید شرکت کنند؛ شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است. (مقام معظم رهبری)
اصناف، بازار و فعالان اقتصادی همواره در یاری نظام جمهوری اسلامی در صف مقدم بودند. رهبر معظم انقلاب فرمودند: "اولین گروهی که به ندای امام در نهضت پاسخ دادند، بازاریان متدین بودند" و همواره در صحنه‌های مختلف حضور چشم گیری داشتند.
اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در سال‌های اخیر همدلی، همراهی، کمک‌های مؤمنانه در شرایط کرونا، تولید ماسک در کمک به مجموعه‌های اقتصادی خوش درخشیدند و اینک نیز در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور عزیزمان و با یادآوری این نکته که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران از هر فرصتی در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی فروگذار نبوده‌اند و هوشیاری و حضور همیشگی مردم و پشتیبانی از نظام و پابندی به آرمان‌های امام راحل (ره)، موجب شکست نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن و تحقق استقلال و آزادی ملت و تداوم جمهوری اسلامی شده است، خاطرنشان می‌سازد، ضرورت دارد بار دیگر و با علم به همه کاستی‌ها و محدودیت‌ها در آزمون سرنوشت ساز روز جمعه ۲۸ خردادماه با حضور حداکثری و پرشور و انتخاب اصلح، این همدلی و همراهی که دشمن هدف قرار داده است را تقویت و به کوری چشم همه ی دشمنان داخلی و خارجی ما یک انتخاب بسیار شکوهمند با عظمت و سرافرازانه را داشته باشیم و بتوانیم این را اثبات کنیم که ما می توانیم با رای حداکثری، سرنوشت خودمان را رقم بزنیم و با انتخاب فرد اصلح یک دولت انقلابی پا به کار ولایی را انشاء الله داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها