خبرهای داغ:

همایش روز اصناف در میامی برگزار شد

به مناسبت روز ملی اصناف و بازاریان از صنوف شهرستان میامی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۵۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، یکم تیر ماه مصادف با روز ملی اصناف همایشی تحت این عنوان با حضور فرمانده سپاه ناحیه میامی سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان، عباس طاهران پور معاون فرماندار ، جواد شفیعی سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت و سرهنگ حسین عجم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی میامی برگزار شد و در پایان از صنوف شهرستان تقدیر به عمل آمد.

کشاورزیان با توجه به نقش بازاریان گفت: با بررسی نقش بازار و بازاریان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی ، در دوران دفاع مقدس، اصناف با عمل به منویات رهبرمعظم انقلاب، نقش تعیین کننده و سرنوشت سازی در توسعه و پیشرفت کشور خواهند داشت.

در این برنامه عباس طاهران پور ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا ، در رابطه با روز ملی اصناف اظهار داشت: در طول تاریخ ، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی کارنامه درخشانی را از خود بر جای نهاده و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون انصاف و عدالت بوده‌اند.

وی افزود: اصناف در کشورمان از اقشار مومن و متدینی هستند كه با نگاه دینی به مردم و جامعه خدمت كرده و وجود همین صفات و ویژگی‌های بارز و منحصر به فرد آنان را از كسبه كشورهای دیگر متماز ساخته است.

همچنین در ادامه این همایش سرهنگ حسین عجم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میامی به منظور تبریک به مناسبت روز ملی اصناف گفت: اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این نامگذاری خود گویای اهمیت و جایگاه این قشر است ، این تشکل مردمی نقش موثر و تاثیرگذاری در بازار داشته و دارد، اصناف بعنوان بزرگترین بخش اقتصادی شهر فعالیت می کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم آن می توان برای بهبود فضای کسب وکار و اشتغال شهر ها استفاده بهینه نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها