رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان یکی از وظایف اساتید دانشگاهی را مطالبه از مسؤولان در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: دولتمردان هشت‌سال با تفکر غربی خود تمام ظرفیت، توان و معیشت مردم‌را به گروگان گرفتند.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۷۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، کیوان میرزایی ظهر امروز در گردهمایی دانشگاهیان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت با بیان اینکه دانشگاهیان همواره در برهه‌های حساس پای‌کار انقلاب بودند، اظهار کرد: فرهنگ عاشورایی، جهاد و شهادت باید در جامعه نهادینه شود، ولی هنوز نهفته است، زیرا مردم ایران هر لحظه در حال انتخاب هستند.

وی با انتقاد از مشکلات بسیار زیاد کشور در عرصه‌های مختلف گفت: انقلاب اسلامی روی خون شهدای بدر، خندق، کربلای حسین و دستان قطع‌شده حاج قاسم سلیمانی قرار دارد، ولی چرا مردم از این وضعیت گله‌مند هستند؟ چرا دولتمردان با این انقلاب شوخی کرده و کشور را به این وضع رساندند.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان یکی از وظایف اساتید دانشگاهی را مطالبه از مسؤولان در عرصه‌های مختلف دانست و بیان کرد: دولتمردان هشت‌سال با تفکر غربی خود تمام ظرفیت، توان و معیشت مردم‌را به گروگان گرفتند، لذا باید در آینده طرحی در سازمان بسیج اساتید آماده شود تا از مسؤولان مطالبه‌گری کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات