خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان؛

منتظر حضورمردم پای صندوق های رای وخلق حماسه ای دیگر هستیم

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان درهمایش بصیرتی و روشنگری بسیجیان شرق شهرستان اصفهان، تنهاراه مبارزه با وضع موجودرا حضورپای صندوق های رای وانتخاب اصلح دانست.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۷۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام؛ همایش بصیرتی و روشنگری بسیجیان شرق شهرستان اصفهان با حضور بسیجیان، ائمه جمعه و جماعات، مسئولین ، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شرق شهرستان اصفهان در حسینیه گلستان شهدای شهر اژیه برگزار شد.

در این همایش فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان ضمن عرض تبریک بمناسبت دهه کرامت و میلادحضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بابیان روایتی از امام جواد علیه السلام که فرمودند: هرکس عمه ام حضرت معصومه سلام الله علیها را درقم زیارت کند بهشت براو واجب می شود ، گفت : درفضیلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همین بس که ولایتمدار بودند.ویژگی اول آن حضرت این بود که پیرو و مدافع ولایت بود، ویژگی دوم ؛ عبادت و معنویت و ارتباطشان با خداوند بود و ویژگی سوم ایشان کریمه بودن ایشان است.

سردار مجتبی فدا درادامه گفت : ما درشرایط سخت و در آستانه آزمونی بزرگ و امتحانی دشوار هستیم.ما اگر در ابتدای انقلاب ۲۰ روز پس از پیروزی انقلاب شاهد اولین حمله دشمن برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران بودیم و هنوز طعم شیرین پیروزی وسقوط رژیم شاهنشاهی بردهان مردم مزه نکرده اولین توطئه دشمنان ۱۲ اسفندماه ۱۳۵۷ در منطقه مهاباد رخ داد که تیپ ۳ لشکر ۶۴ ارومیه مهاباد را غارت کردند و همه سلاح و تجهیزات آن را بردند. ۴ فروردین سال ۱۳۵۸ فرمانده کل ارتش را ترور کردند، ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ تئوریسین و ایدئولوگ انقلاب به نام شهید مطهری (ره) را ترور کردند.

وی افزود : اگر یک روزی اولین حرکت بواسطه اقدامات تروریستی گروهکها شروع شد ، اگر یک روزی دولت موقت اومد ، اگر یک روزی منافقین علم مبارزه با نظام و انقلاب را برداشتند و ۱۷ هزار نفر ازمردم بی گناه این مملکت را ترور کردند ، اگر یک روزی تجزیه طلبی و جدایی در کردستان ، سیستان و بلوچستان ، ترکمن صحرا و خوزستان رخ داد و یک روزی صدام و جنگ تحمیلی را برما تحمیل کردند و بعد ازآن تحریم ها و فتنه های مختلف رخ داد و هر مقطعی یکی از تاکتیک ها را پتی کار آوردند ، امروز همه ظرفیت دشمن درابعاد سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی حول محور یک جبهه تشکیل شد.این جبهه هم وسیع است هم بزرگ و هم نامتجانس. نامتجانس یعنی ؛ هم ایرانی دارد، هم مسلمان دارد، هم شیعه انگلیسی دارد، هم اهل سنت دارد، هم یهودی دارد، هم منطقه ای دارد و هم فرامنطقه ای. این جبهه عظیم نامتجانس یک ظرفیت امپراطوری وسیع رسانه ای دارد که با این امپراطوری فکر،شایعه ، شبهات و یاس و ناامیدی را دردل مردم پمپاژ و تزریق می کند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان گفت : جمهوری اسلامی ایران امکانات و ظرفیتی دارد وچه تهدیدی برعلیه آمریکا و منافع آن ایجاد کرده که امروز هزاران شبکه ماهواره ای ، اینترنتی و شبکه های اجتماعی مشغول برنامه ریزی و اجرای برنامه به زبان فارسی هستند؟؟!! این جبهه استکبار برای تاثیرگذاری برمردم و برای جداکردن مردم از نظام و انقلاب ، برای جدایی مسئولین ، برای کاهش حضور مردم پای صندوق های رای و انتخابات برنامه های مختلفی را اجرا می کند و علت آن این است که ؛ ۱- آمریکایی ها هیبت و هیمنه ابرقدرتی خود را ازدست داده اند و هم در دل منطقه و هم در دنیا وجهه ای ندارند و قابلیت ، توان و امکان جنگ جدیدی را علیه ما ندارند. ۲- انقلاب اسلامی پرشتاب در دل منطقه درحال تاثیرگذاری است. ۳- به برکت انقلاب جمهوری اسلامی ایران جبهه مقاومت و فرهنگ مقاومت و ایستادگی در دل منطقه رشد پیدا کرده است.

وی ادامه داد : امروز بعداز ۷۵ سال ازتصرف سرزمین فلسطین ثابت شد که امنیت رژیم صهیونیستی خدشه دار و آسیب پذیر است و افسانه شکست ناپذیری این رژیم غاصب چیزی جز تبلیغات دروغین نیست، یک بخشی ازآن بواسطه شهدای مدافع حرم و حضورمستشاری ما در کشورهای منطقه و سوریه ، سنگر و خط درگیری ما رسیده به سواحل مدیترانه ، رسیده به جنوب لبنان و مرزهای فلسطین اشغالی و پشت دیوارهای حائل و یک بخشی از آن بواسطه توان و امکانی که ما در تجهیز گروه های مقاومت و لبنان انجام دادیم که موجب شکست های این رژیم غاصب شده است ، می باشد.

سردار فدا خاطرنشان کرد : امروزه آمریکایی ها به این رسیده اند که تنها را شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی بواسطه خودمسلمانان و اسلام است، یعنی توطئه و فتنه استحاله ازدرون و تعامل که تجربه تاریخی آن بعداز رحلت پیامبر اسلام و ماجرای سقیفه می باشد که حق آقا امیرالمومنین علیه السلام را کسانی که دایه ی مسلمانی و پیروان پیامبر داشتند ، صلب و غصب کردندو تجربه دیگر آن ؛ حادثه عاشورا را کسانی که ادعای مسلمانی داشتند رقم زدند و نوه ی پیامبر و برادر و فرزندانش رابین دو نهر آب درکربلا سربریدند و اهل بیتش را به اسارت بردند، حادثه دیگر اعدام شیخ فضل اله نوری توسط عواملی که ادعای مسلمانی داشتند و دیگری این که در اوایل انقلاب یکی از مراجع مطرح اول انقلاب را مقابل امام (ره) قراردادند وهمچنین قائم مقام رهبری را ازمردم و نظام و امام (ره) جدا کردند و به اسم مسلمانی در مجلس ششم تحسن کردند و مجلس را از اکثریت انداختند وبه مقام معظم رهبری نامه نوشتند که جام زهر دوم رابنوشید و سند تسلیم و مذاکره با آمریکا را امضاء کنید.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان گفت : امروز ما شاهدیم که امنیت عراق و سوریه به برکت وجود جمهوری اسلامی ایران است ، امروز ما باعزت و سربلندی آمریکا و انگلیس را به زانو درآورده ایم و ناوها و پهبادهای آنها را زمین گیر می کنیم.امروز ما ماهواره به فضا پرتاب می کنیم ، تولید انبوه موشک با کیفیت های بالا داریم. نقطه قوت و ویژگی و امتیاز عمده انقلاب اسلامی ایران این بود که بعد از امام (ره) مقام معظم رهبری از جنس امام (ره) بوده و هست و دشمنان داخلی و خارجی درصدد مقابله با این رهبر فرزانه بوده و هستند.

سردار فدا حضور مردم شرق شهرستان اصفهان درتمام عرصه های تاریخ این انقلاب را موثر و قابل تقدیر دانست و گفت : مردم شرق شهرستان اصفهان با بصیرتی که دارند درتمام عرصه های تاریخ انقلاب از مبارزه با رژیم طاغوتی شاهنشاهی گرفته تا حضور در هشت سال دفاع مقدس و حضور در صحنه مبارزه با فتنه های چندسال اخیر که بسیار خوش درخشیدند و پای نظام و انقلاب خود ایستادند.

وی افزود : ما منکر گرانی ها و بی تدبیری ها و سوءمدیریت ها نیستیم و منکر بی دروپیکری بعضی از دستگاه ها که همه چیز را رها کردند و موجب فشار برمردم شده اند نیستیم ولی شرایط امروز ایجاد می کند برای عوض کردن وضع موجود ما تغییر ایجادکنیم، ما دگرگونی و تحول ایجاد کنیم و راه مبارزه با وضع موجود قهر کردن با صندوق رای نیست و ان شاءالله ۲۸ خرداد ما منتظر حضور مردم پای صندوق های رای و منتظر خلق حماسه ای دیگر ، فتح خرمشهری دیگر ، شکست داعشی دیگر و شکست شیطان بزرگ و اسرائیل جنایتکار هستیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان از حضار خواست تا چه درفضای حقیقی و چه در فضای مجازی به فرمان امام و رهبرمان درخصوص تواصی و دعوت مردم به حضور پای صندوق های رای لبیک گفته و با انتخاب نامزد اصلح با توجه ویژگی هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند ، ان شاءالله سرنوشت خوبی را برای نظام و انقلاب رقم بزنیم . وعده ما روز ۲۸ خرداد اول وقت پای صندوق های رای.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار