خبرهای داغ:
سرهنگ علی اکبر قبادی گفت: اگر بین شناخت افراد اصلح در انقلاب تردید دارید ببینید توپخانه دشمن به کدام طرف است. نیروهای انقلابی و ارزشی خار چشم دشمن هستند.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۹۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

سرهنگ قبادی، کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، جمع رابطین نمایندگی و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: ایمان در زندگی انسان بنا به فرموده قرآن کریم دو کاربرد مهم و اساسی در بعد مادی و معنوی دارد که در آیه ۹۶ سوره مبارکه اعراف به آن اشاره شده است.

سرهنگ قبادی با اشاره به معنای این آیه در ادامه افزود: اگر مردم ایمان و تقوا داشتند حتما درهای آسمان و زمین را به روی شان باز می‌کردیم، ولی آنها آیات ما را تکذیب  کردند و ما هم آنها را مواخذه و تنبیه کردیم.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با اشاره به دو مورد از کارکردهای ایمان در زندگی بشر که در سوره فتح ذکر شده تصریح کرد: محتوای این آیات اشاره به وجود آرامش در دلهای مومنین کرده است. همان گمشده ای که انسانها شب و روز در جستجوی آن هستند و نسخه آن در ادیان توحیدی و قرآن موجود است.

به گفته وی؛ خداوند فرموده است ایمان است که آرامش را در دلهای انسانها ایجاد می‌کند تا بر ایمان آنها بیفزاید و برای خداوند در آسمانها و زمین سربازانی است و خداوند به آنچه انجام می‌دهد عالم است.

سرهنگ قبادی اذعان کرد: دو کارکرد اساسی ایمان در زندگی بشر؛ آرامش در زندگی و وجود امدادهای الهی می‌باشد. بعد از نجات قوم بنی اسرائیل از دریا با عنایت حضرت حق، آنها دچار فراموشی شدند، که در آن زمان خداوند به حضرت موسی امر می‌کند تا روزهایی که خداوند به این قوم عنایت کرد را به یادشان بیارود.
 
این هادی سیاسی خاطرنشان کرد: در مساله خداشناسی نیازی به اثبات وجود خداوند نداریم بلکه باید او را درک و کشف کنیم و و آثار دست خداوند را در زندگی خود ببینیم. دست خدا را میتوان در شکست نیروهای آمریکایی در طبس، آزادسازی خرمشهر و ریشه کنی داعش دید. این پیروزی ها به سبب ایمان به عنایت الهی بود.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: اگر ما مرد میدان باشیم و خالصانه خدمت کنیم، می بینیم که چطور دست خدا به یاریمان می‌آید.این جنگ، جنگ احزاب است. همانند فتنه ۸۸ که دشمنان داخلی و خارجی با کارشکنی نگذاشتند دولت انقلابی و اسلامی تشکیل نشود.

سرهنگ قبادی به این جمله امام خمینی(ره) اشاره کرد که اگر دشمنت تو را تایید کرد باید به خود شک کنی که چرا اینها من را تایید کردند.

وی یادآور شد: اراده الهی بر این است که این انقلاب متصل به انقلاب حضرت مهدی موعود(عج) شود. موظفیم با بیان و قلم خود لیبرال ها را در گذشته و اعوان و انصار آنها را اکنون از کشور بیرون بیاندازیم.

قبادی افزود: در دلها تردید راه ندهید. اگر تردید از دلها بیرون برود صحبتهای ما در دلها اثر گذارمی‌شود. رای ما صدام را بیچاره کرد و سرنوشت جنگ زده کشور را متحول کرد. مردم حتی در زیر موشک باران عراق به پای صندوق رای رفتند و از تهدید دشمن نترسیدند.
 
کارشناس سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین بیان کرد: دشمنان می‌دانند که رای ما تاثیر گذار است و به همین دلیل مردم را به عدم مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری ترغیب می‌کنند.آنها می‌دانند با برگزاری انتخابات پرشور تمام نقشه‌هایشان خنثی می‌شود.

وی افزود: بنابراین موظفیم هراندازه در چنته و توان خود داریم برای افزایش میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری به کار ببریم. لازم است به مردم امید و بصیرت بدهیم و آنها را نسبت به مشکلات کشور نا‌امید نکنیم.

سرهنگ قبادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند ما در پیچ تاریخی هستیم تصریح کرد: جنگ انقلابی و غیر انقلابی است و نه اصولگرا و اصلاح طلب. مرز، مرز انقلابی و غیر انقلابی است. قطعا افرادی که تا کنون قصد رای دادن نداشتند امروز، با نظر مثبت به پای صندوق رای می روند.
 
قبادی در پایان گفت: اگر بین شناخت افراد اصلح در انقلاب تردید دارید ببینید توپخانه دشمن به کدام طرف است. نیروهای انقلابی و ارزشی خارهای چشم دشمن هستند. امام خمینی(ره) فرمودند نگذارید اسلام به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد بنابراین ما باید با بیان حقایق جریانات انقلابی و غربگرا در بین جوانان و افراد ناآگاه و انتخاب فرد اصلح فرمایش امام و مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها