خبرهای داغ:
به همت محله اسلامی آل یاسین

برنامه های متنوع در ستاد انتخاباتی سردار سلیمانی در سرخه برگزار می شود

به مناسبت دهه کرامت برنامه های متنوع فرهنگی به همت بسیجیان محله اسلامی آل یاسین در ستاد انتخابات سردار سلیمانی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۱۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با آغاز دهه کرامت و نزدیک شدن به انتخابات 1400 بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام علی ابن ابیطالب (ع)، پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله)، پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه (س) با برگزاری ستاد انتخاباتی حاج قاسم سلیمانی در دهه و اجرای برنامه های متنوع همچون ماشین نویسی، پخش زنده حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، ایستگاه پخش پوسترهای تبلیغاتی شهید سلیمانی و ثبت نام زیارت نیابتی بقاع متبرکه در میدان شهید بهشتی شهرستان سرخه فضای گرم و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان در رده های مختلف سنی فراهم کرده اند.

زهرا ادهم فرمانده پایگاه فاطمه زهرا (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: در تفکر بسیجی فعالیت فرهنگی همراه با رشد فرهنگی به معنای شناخت بهتر اسلام و پاسداری از ارزش‌های دینی است و از مهمترین اهداف بسیج است.

وی افزود: تمام تلاش ما نیز ایجاد برنامه متنوع فرهنگی و اجتماعی جهت فراهم کردن شرایط مناسب برای نوجوانان و جوانان در راستای گذران اوقات فراغت و بزرگداشت دهه کرامت است.

 فرمانده پایگاه فاطمه زهرا (س) گفت: بسیج یکی از مولفه‌های مهم و اثرگذار حفظ انسجام در داخل جامعه اسلامی است و می‌تواند نقش اثر گذاری در وحدت و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است ایفا کند.

لازم به ذکر است این ایستگاه تا پایان دهه کرامت در میدان شهید بهشتی شهرستان سرخه به فعالیت خود ادامه داده و همشهریان می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها