شاهرود_مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: مهم‌ترین اثر حضور مردم و حمایت از نظام اسلامی، ایجاد قدرت برای حکومت اسلامی است و مهم‌ترین ثمره قدرت یک نظام، ایجاد و برقراری امنیت در آن نظام است.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۲۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدحسین بابایی در، نشست بصیرتی سیاسی انتخابات، با حضور مدیر و معاونین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، فرمانده و اعضا پایگاه بسیج لیلة القدر حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود در محل سالن جلسات این شرکت، «اسلام»، «مردم» و «رهبری» (ولایت فقیه) را به عنوان سه رکن اصلی و اساسی جمهوری اسلامی برشمرد و وجود هر سه رکن را در کنار هم به عنوان محور‌های ایجاد، حرکت و توفیق برای یک نظام اسلامی، ضروری دانست.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه تاکید کرد: مهم‌ترین اثر حضور مردم و حمایت مردم از نظام اسلامی، ایجاد قدرت برای حکومت اسلامی است و مهم‌ترین ثمره قدرت یک نظام، ایجاد و برقراری امنیت در آن نظام است.
وی افزود: امنیت اولین و حیاتی‌ترین شاخص برای توسعه و پیشرفت یک ملت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی است، لذا عقل حکم می‌کند همه کسانی که خود را ایرانی می‌دانند با شرکت در انتخابات به ایجاد قدرت برای این مملکت اسلامی کمک کنند.
علی اکبر عربعامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود نیز در این نشست، ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در خصوص حمایت از تولید داخلی و به ویژه شعار سال ۱۴۰۰، «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدائی‌ها»، برخی از مشکلات و بروکراسی موجود در مسیر سرمایه‌گذاری داخلی را برشمرد و به خلاصه‌ای از پیشنهادات منطقه جهت اصلاح مقررات و فرآیند‌های صدور مجوز جهت فعالیت‌های تولیدی و خدماتی اشاره کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها