خبرهای داغ:

انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم اعم از زن و مرد تشکیل شد

مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت:انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم اعم از زن و مرد تشکیل شد .
کد خبر: ۹۳۵۱۳۱۳
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛نشست ویژه رابطین خواهر دستگاه های اجرایی استان سمنان با حضور سرهنگ محمد امامی مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان، ولی الله شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا... ادارات کل و سید موسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارا... ادارات کل استان سمنان برگزار شد.
در این نشست هم اندیشی که به تشریح برنامه های ویژه خواهران در سال 1400 پرداخته شد، سرهنگ محمد امامی مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان گفت: امام خمینی (ره) زن را انسان ساز و موثر در فعالیت های اجتماعی معرفی کردند. رهبر معظم انقلاب نیز زنان را به عنوان رهبران نهضت انقلاب اسلامی و معماران ایران می‌دانند. امام خمینی (ره) یک نگاه متعالی نسبت به زن داشتند و مدلی از حضور اجتماعی زن را به جهان معرفی کردند که این مدل صرفاً در انقلاب اسلامی ارائه شد.
وی افزود: بر هیچ یک از اهل نظر پوشیده نیست که انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم اعم از زن و مرد تشکیل شد و در این بین زنان نقش برجسته، تاثیرگذار، هدایتگر و جهت ده را بر عهده داشتند موضوعی که امام خمینی(ره) و رهبری همواره بر آن تاکید و زنان را رهبران نهضت معرفی کردند.
امامی همچنین نسبت به نقش جامعه زنان به ویژه کارمندان در پیاده سازی گام دوم انقلاب نیز مطرح کرد: بعد از دفاع مقدس هم زنان ما در عرصه های علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و .... حضوری موثر داشتند لذا در این ایام و در دهه گام دوم انقلاب نقش آفرینی موثرتری را باید شاهد باشیم . این نقش آفرینی در گام دوم انقلاب و در همه محورها بخصوص ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی باید وسیع تر و عمیق تر باشد.
سرهنگ امامی همچنین خاطر نشان ساخت: آرمان های شهدا ، فرامین امام راحل، فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران با استمداد از فرهنگ بسیجی محقق می شود و بسیج باید تربیت نیروی کارآمد ، متعهد و توانمند کشور در همه عرصه ها را در دستور کار خود قرار دهد.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته انشاا... در سال جاری برنامه های ویژه مختص بانوان کارمند در دستگاه های اجرایی من الجمله جشن کوثر، ایجاد کار گروه های حجاب و عفاف، ایجاد کار گروه های اجتماعی در موضوعات مختلف نظیر ازدواج، تربیت فرزندان، زندگی به سبک اسلامی و.... در دستور کار قرار گرفته است که با همراهی و همیاری بانوان کارمند به این مهم دست خواهیم یافت.
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین در انتها عنوان کرد: در عرصه توانمندسازی بانوان در ادارات و دستگاه های اجرایی تلاش داشته ایم برنامه های خاصی را تدوین کنیم تا بتوانیم به اهداف مد نظر در جامعه دست پیدا نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها