خبرهای داغ:

همایش گرامیداشت هفته قوه قضائیه برگزار شد

همایش گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا... ادارات کل استان سمنان و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات کل استان سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۵۳۷۹۷
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛همایش گرامیداشت هفته قوه قضائیه با حضور ولی الله شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا... ادارات کل استان سمنان و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات کل استان سمنان با سخنرانی حجت الاسلام محمد حاجی عیدی برگزار گردید.
در این همایش ولی الله شعبانی خطیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا... ادارات کل استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ماه گفت: با توجه به فرمایشات رهبری، هفتم تیر حادثه‌ی کوچکی نبود.شهید بهشتی جزو نوادر زمان بود، جزو کسانی بود که نظیر او را انسان در نسلهای پیاپی کمتر پیدا میکند. دشمنان خبیث این نظام در طول انقلاب افراد برجسته بسیاری را از مردم جدا کرده اند و به خیال باطل خود می توانند با این اقدامات خبیثانه در مسیر حرکت انقلاب وقفه ای ایجاد نمایند.
وی ادامه داد: همه این اقدامات جنایتکارانه دشمنان این نظام باعث شده است تا ملت ایران متحدتر گردند و دشمنان این نظام و انقلاب رسوا و افشا شده اند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح ا... ادارات کل استان سمنان همچنین در خصوص مشارکت مردم در انتخابات نیز افزود: به حمدالله حوزه مقاومت بسیج روح الله ادارات کل به منظور حضور و مشارکت مردم در انتخابات با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج برنامه هایی نظیر برگزاری نشست های سیاسی و روشنگری، تبلیغ چهره به چهره به منظور چرایی حضور در انتخابات و فضا سازی های محیطی و تبلیغاتی را به منظور تشویق و ترغیب مردم در انتخابات در دستور کار خود قرار داده بود.
ولی الله شعبانی ادامه داد: باز هم این ملت ایران بود که در این میدان پیروز گردید و مشتی محکم بر دهان دشمنان داخلی و خارجی کوبید.
وی همچنین به برنامه های جاری مجموعه بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان نیز یاد آور شد: در سال جاری با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مجموعه بسیج ادارات در 4 عرصه فرهنگی و تربیتی، ارتقا سلامت اداری، کار آمد سازی و عرصه دفاعی فعالیت خواهد نمود که انشاا... با همکاری تمامی پایگاه های مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی استان بتوانیم به اهداف ترسیم شده برای نظام و انقلاب دست پیدا کنیم.
در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی عیدی قائم مقام حوزه نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: رهبر انقلاب نسبت به دکتر شهید بهشتی تعبیراتی داشته اند که یکی از مهمترین آن ها این بود که فرمودند: شهید بهشتی خیلی خیلی بزرگ است و باید سال های سال بگذرد تا شناخته شوند و ایشان بودند که پرچم عدالتخواهی را در جامعه برافراشته اند.
وی ادامه داد: خداوند در آیات متعدد به موضوع عدل و عدالتخواهی اشاره نموده اند و در آیات مختلف برای اثبات این موضوع به فرستادن پیامبران الهی آن هم با دلایل روشن اشاره می نمایند. استقلال، دانش و اقتدار سه رکن اساسی در موضوعات قضائی است که باعث شکوفایی خواهد شد. اگر این نگاه عدالتخواهی و برقراری عدل در جامعه به وجود بیاید بسیاری از مشکلات در جامعه ما برطرف خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی عیدی همچنین با توجه به منویات رهبری در خصوص دستگاه قضا نیز افزود: دستگاه و سیستم قضائی ما باید نسبت به جامعه و مردم جامعه اعتماد سازی داشته باشد و به حمدالله در سال های اخیر شاهد اعتماد مردم به دستگاه قضا هستیم و امیدواریم این روند ادامه دار نیز باشد.
حاجی عیدی همچنین به موضوع مبارزه با فساد در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: در جامعه اسلامی مبارزه با فساد باید بدون در نظر گرفتن جناح بندی ها و رودربایستی ها، با اقتدار و صلابت هر چه تمام تر صورت گیرد تا احدی جرات ضربه و آسیب رساندن به بیت المال و تضیع حقوق مردم را نداشته باشد.
قائم مقام حوزه نهاد نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری 1400 نیز عنوان کرد: مردم ما با وجود تمامی مشکلات به خاطر نظام، شهدا و رهبری در انتخابات حضوری پر شور داشتند. مسئولین نظام باید نسبت به این حضور وفادار بوده و وعده های خود را فراموش نکنند.
وی همچنین در خصوص لزوم امید آفرینی در بین مردم جامعه نیز خاطر نشان ساخت: ما بسیجیان، انقلابی ها و جهادی ها باید بذر امید و عدالتخواهی را در بین مردم بپاشیم و باید مردم با امید زندگی کنند و باید هر چه سریع تر مشکلات مردم در جامعه را برطرف نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها