خبرهای داغ:

بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد

شاهرود_بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای کرد:
کد خبر: ۹۳۵۱۵۲۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردبه گزارش خبرنگار بسیج، بسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند و اشخاصی که انتخاب می‌کنند، روی ضوابطی باشد که اعتبار می‌شود... مراجع و علمای بزرگ تا طبقه بازاری و کشاورز و کارگر و کارمند، همه و همه مسوول سرنوشت کشور و اسلام می‌باشند؛ چه در نسل حاضر و چه در نسل‌های آتیه و چه بسا که در بعضی مقاطع، عدم حضور و مسامحه گناهی باشد که در صدر گناهان کبیره است. (صحیفه امام، ج. ۲۱، ص. ۲۲۱)
رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران، در آستانه انتخابات: تا کمتر از ۴۸ ساعت دیگر یک رویداد سرنوشت‌ساز در کشور اتفاق خواهد افتاد و آن عبارت است از انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها/ قطعا سرنوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، امنیت، سلامت و... وابسته به عملی است که شما مردم ایران روز جمعه انجام خواهید داد.
خدا را شاکریم که جامعه بزرگ دانشگاهی همواره در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از کیان وعزت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب نقشی کم نظیر ایفا نموده و همراه ملت بزرگ و فداکار ایران با هوشیاری و اتحاد و مقاومت، توطئه‌ها و نقشه‌های خبیثانه و پلید دشمنان را در جهت تضعیف اقتدار و پیشرفت کشور نقش بر آب ساخته اند.
همکاران دانشگاهی، اینک که کشور عزیزمان در معرض بی رحمانه‌ترین انواع تحریم‌های اقتصادی، دارویی و... از سوی مستکبرانی قرار گرفته که همواره برای تضعیف کشور و ملت ایران با بهره گیری از ابزار‌های ناعادلانه و همراهی غول‌های رسانه‌ای برنامه ریزی می‌نمایند، وظایف همه ما حضور در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه دیگر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.
وعده دیدار: روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، صندوق‌های انتخابات، ضمناً صندوق سیار ثابت انتخابات در تالار شقایق‌های دانشگاه میزبان حضور گرم شما خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها