خبرهای داغ:
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایران طی چهار یا هشت سال آینده ظرفیت جهش و پیشرفتی بزرگ در حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ایجاد اشتغال را دارد.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۲۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جلسه کمیسیون‌های تخصصی حوزه دستیاری و مشاورت عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین نقش ریاست جمهوری در تغییرات کلان کشور، گفت: جایگاه ریاست جمهوری از مهم‌ترین و پرمشغله‌ترین مدیریت‌های کشور است که توانایی تغییر در سطوح مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور را دارد و از سوی دیگر، انتخابات شوراهای شهر و روستا بستر و فرصتی برای مشارکت مردم در حل مسائل و مشکلات و حرکت در جهت آبادانی و بهسازی هر منطقه است و از ظرفیت عظیم حضور در انتخابات برای حل مشکلات کنونی نباید غافل شد.

وی با تبیین فرصت جهاد در ساخت ایران اسلامی، افزود: جهاد بزرگ، ساختن ایران اسلامی و عبور از شرایط سخت فعلی و برداشتن گام دوم انقلاب اسلامی، شناخت فرصت‌ها، چالش‌ها و داشتن برنامه‌های کلان ملی و استانی است. مدیران عالی‌رتبه کشور عزیزمان با شناخت روندها و رویدادهای منطقه‌ای و جهانی و تشخیص درست راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی و با درک صحیح از فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو می‌توانند راهبردها و برنامه‌های ملی و استانی را برای زندگی بهتر مردم ایران تنظیم و تدوین کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیزمان طی چهار یا هشت سال آینده ظرفیت جهش و پیشرفت بزرگ در حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اشتغال و سایر مؤلفه‌های توسعه‌ای، به‌ویژه توسعه روابط با کشورهای همسایه و سایر کشورها را دارد و شرایط انسانی و طبیعی کشورمان آماده این جهش است و این جهش زمانی محقق می‌شود که مدیران کارآمد، لایق و پاکدست و توانمند با روحیه جهادی و دارای برنامه پای کار بیایند.

سرلشکر صفوی با اشاره به تحقق وحدت و انسجام ملی با حضور مردم در پای صندوق‌های رای، تاکید کرد: ایجاد وحدت و انسجام در سطح حکومت و ایجاد آرامش و ثبات در سطح داخلی و مردم در حوزه‌های اقتصاد، روحیه مردم و جامعه و همچنین ثبات بازار با انتخاب مدیران شایسته و توانمند و حضور مردم در صندوق‌های رای و انتخاب افراد توسط مردم محقق می‌شود.

وی ادامه داد: برای عبور از شرایط فعلی کشور و حل مشکلات کشور باید در انتخابات مشارکت کرد و برای ایجاد تغییر و تحول به پای صندوق رأی برویم. در واقع قهر با صندوق رأی، نه‌تنها مشکلی از مشکلات حل نمی‌کند، چه بسا مشکلاتی را هم ایجاد کند. نابسامانی‌ها و ناکارامدی‌ها را باید با انتخاب درست و خوب به فضل الهی و عنایات ۱۴ معصوم (ع) پشت سر بگذاریم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مردم ایران با بینش و بصیرت فوق‌العاده‌ای که دارند در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری افرادی را انتخاب کنند که توانمندی تغییر وضعیت و عبور از شرایط فعلی به شرایط مطلوب را داشته باشند و آن‌ها بتوانند آرامش و ثبات و پیشرفت و گشایش در معیشت و در زندگی مردم را در سطح ملی، استانی، شهر و روستایی ایجاد نمایند و راه حل آن‌را داشته باشند و همچنین بتوانند برای ایجاد انسجام ملی و رضایتمندی مردم از طریق انتخاب وزیرانی کارآمد، پاکدست و شجاع و مردمی طی چهار سال آینده با برنامه‌ای منسجم کشور را از نظر اقتصادی، سیاسی اجتماعی و فرهنگی ارتقا دهند.

سرلشکر صفوی با اشاره به مشخصه‌های انتخاب خوب توسط مردم، گفت: رئیس جمهور انتخابی باید با استفاده از ظرفیت‌ها و مؤلفه‌های قدرت ملی بتواند در مقابل طمع‌ورزی و سلطه بیگانگان ایستادگی کند و وزن ژئوپلیتیکی ایران را افزایش دهد و از سوی دیگر رئیس جمهور و وزرا و اعضاء شورای شهر و روستا باید روحیه مردم‌یاری و مردم‌داری داشته و از درد مردم با خبر باشند و برنامه و راه حل برای حل مشکلات اقشار مردم داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها