نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: از بین بردن قدرت پول ملی و کوچک کردن سفره مردم از مصادیق نفوذ دشمن است
کد خبر: ۹۳۵۱۱۳۹
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی در  نشست روشنگری بصیرتی  در جمع برادران بسیجی در محل هیئت رزمندگان شهرستان کاشمر اظهار کرد:  فرقی بین این جلسات و جلسات زمان جنگ جهت جمع کردن افراد وجود ندارد حتی می‌شود گفت که فضیلت این جهاد بالاتر است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا تا کنون دچار چالش‌های مختلفی بوده، اما چالش ابتدای انقلاب با چالش امروز بر  سر استکبار ستیزی است و ما در تعامل با آمریکا چیزی عائدمان نمی‌شود و این نفوذ دشمن است که سفره مردم را کوچک کرده  و قدرت پول ملی را از بین برده است.

وی بیان داشت: ما با شناسایی مقامات دو تابعیتی در انتخابات ۲۸ خرداد می‌خواهیم با نفوذ مقابله کنیم، زیرا هدف نفوذ گرفتن اعتماد ملی از مردم است و حرف افراد نفوذی این است که دین برای اداره جامعه کار آمد نیست.

وی در ادامه افزود: ما کسی را باید سر کار بیاوریم و رای بدهیم که سر تا پا متعهد به اسلام و انقلاب باشد.

کریمی در پایان با بیان اینکه بصیرت دشمن شناسی در عرصه سیاسی به راحتی بدست نمی‌آید و باید روی بصیرت دینی و انقلابی کار کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم گفت: یکی از مصادیق بصیرت حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها