دوره‌های تربیت و تعالی بسیجیان طرح امنیت برگزار شد

ایرانشهر-دوره‌های تربیت و تعالی بسیجیان طرح امنیت به همت عقیدتی سیاسی سپاه ایرانشهر در پایگاه دسته رزمی شهرستان قصرقند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۱۶۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهردوره‌های تربیت و تعالی بسیجیان طرح امنیت به همت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ایرانشهر درمحل پایگاه دسته رزمی شهرستان قصرقند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قنبری بیان داشت: در راستای وظایف و ماموریت‌های عقیدتی سیاسی در سال ۱۴۰۰ آموزش‌های فقهی، اعتقادی و اخلاقی برای بسیجیان برنامه ریزی و اجرا گردیده است که در این مرحله تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان ایرانشهر دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای را برای بسیجیان برادر منتخب دوره‌های تربیت وتعالی بسیجیان طرح امنیت با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی برگزار کرد.

وی افزود: بسیجیان در خط مقدم دفاع از کیان و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی قرار دارند لذا آموزش‌های فقهی، اعتقادی و اخلاقی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی برای اثر بخش نمودن آموزش اقدام به تداوم کلاس‌های حضوری در چند مرحله و همچنین استفاده از روش‌های آموزش غیرحضوری از قبیل: برگزاری مسابقه کتابخوانی و چاپ نشریات می‌کند که ان شاء الله امیدواریم با توفیق الهی با ارتقاء سطح کیفیت این آموزش‌ها قدمی در افزایش بنیه معنوی بسیجیان عزیز برداریم.
ارسال نظرات