نیکشهر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان گفت: پشتوانه رئیس جمهور رای ملت است و برای اینکه رئیس جمهور بتواند در نظام بین الملل مذاکره، بحث و معامله کند نیاز به رای مردم دارد .
کد خبر: ۹۳۵۱۱۶۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، نشست بصیرتی و روشنگری و هدایت سیاسی در حوزه کوثر خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیکشهر باحضور حجت الاسلام مجتبی بامری، امام جمعه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام بامری با اشاره به نزدیک بودن انتخابات در کشور گفت: با توجه به شرایط کنونی که در کشور ما انتخابات پیش رو است برگ زرینی در حال اتفاق افتادن است و حیف است که در این برگ زرین بداخلاقی و بی تقوایی رخ دهد، زیرا هر زمان که بداخلاقی شد نتیجه آن خاطرات بد بود که این خاطرات در ذهن مردم می‌ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان افزود: در انتخابات ۱۴۰۰ دو گروه چشم امید دارند،  یک جریان مقاومت و گروه دوم  آزادی بخش و رهایی بخش در دنیا بر ایران تکیه کرده اند،  به گفته غربی‌ها هر نهضت و جریانی که در مقابل استکبار درون کشورش یا استکبار بین الملل ایستاد، بر انقلاب ایران تکیه کرده است و تمام جریان‌های مقاومت از یمن تا سوریه و از عراق تا لبنان نگاهشان به انقلاب ایران  و انتخابات پیش رو است .

این مسئول تصریح کرد: اولین نگرانی جریانی، حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای است، پشتوانه رئیس جمهور رای ملت است و برای اینکه رئیس جمهور بتواند در نظام بین الملل مذاکره، بحث و معامله کند نیاز به رای مردم دارد .
ارسال نظرات