خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

دعوت مردم به شرکت در انتخابات تواصی به حق است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات تواصی به حق است، گفت: دعوت مردم به شرکت در انتخابات تواصی به حق است.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۱۹
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

دعوت مردم به شرکت در انتخابات تواصی به حق استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در همایش بانوان نخبه فرهنگی با محوریت حضور و نقش بانوان در انتخابات که به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: ما باید به معنویت خود برسیم و راه تعالی را طی کنیم، نباید مسائل و مشکلات روزمره ما را از تعالی معنوی خود باز بدارد.

وی با بیان اینکه ماه ذی القعده ماهی است که میقات حضرت موسی(ع) از این ماه آغاز شد، با اشاره به روز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: امام خمینی (ره) فرمود همانگونه که حضرت زهرا(س) برای پیغمبر(ص) معجزه بود حضرت معصومه(س) هم برای امام موسی بن جعفر(ع) معجزه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه حضرت معصومه(س) محدثه بوده و حدیث نقل می‌کرد، افزود: در حال حاضر قم به دلیل وجود حرم حضرت معصومه(س) مرکز فقاهت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما با یک رخداد بی‌بدیل و بی‌نظیری روبه رو هستیم، تصریح کرد: در روز ۲۸ خرداد یک آزمون دیگری در عرصه دینی و نظام سیاسی خود داریم.

علیی با تاکید بر اهمیت انتخابات ابراز داشت: در نظام و انقلاب ما انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است  و یک وظیفه الهی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیشتر» عنوان کرد: تجلی جمهوریت متبلور در انتخابات است، یعنی مشارکت خود مردم در تعیین برخی از حاکمان که می‌خواهند اجراییات کشور را بر عهده بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اصول و محکمات انقلاب همان اصول و محکمات اسلام است، مطرح کرد: انقلاب فراتر از یک نظام سیاسی است و مرز ندارد یعنی انقلاب با اسلام تفاوتی ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب کاملا منطبق با اسلام است و جدای از اسلام نیست، گفت: با نفوذ نهله‌های فکری غلط در مسیر انقلاب در اجرا دچار مشکل هستیم.

علیی با بیان اینکه گفتمان لیبرال غرب زده، سرمایه‌داری مبتنی بر لذت در قوه مجریه ما نفوذ کرده است، ادامه داد: آنها نمی‌خواهند مشکلات جامعه حل شود.

وی با اشاره به عملکرد دولت در ۸ سال اخیر گفت: ماموریت جریان لیبرال غرب‌زده این بود که انقلاب را از ریل خود خارج کند در حالی که با وجود ولایت و ساز و کار انقلاب آنها نمی‌توانند به هدف خود برسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه در نظام اسلامی نه تنها بالاترین رده بلکه پایین‌ترین مسئول در قبال بهشت و جهنم مردم مسئولیت دارند، تصریح کرد: مسئولین با اقدامات خود نباید با دین مردم بازی کنند.

وی با بیان اینکه نگاه و گفتمان لیبرالی و غرب‌زدگی با استفاده از ایجاد دو قطبی‌سازی‌های مخرب، فریب افکار عمومی و روش‌های بنی امیه‌ای به نظام و انقلاب ضربه می‌زند، گفت: بستر دو قطبی‌سازی‌ها جهل است و با استفاده از جهل مردم آنها را مقابل نظام قرار می‌دهند.

علیی با بیان اینکه در زمان فعلی دو جریان سیاسی قرار دارد، گفت: فراتر از این دو جریان گفتمان کامل و جامع به نام انقلاب وجود دارد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: باید مراحل ایجاد تمدن اسلامی محقق شود که دولت اسلامی هنوز شکل نگرفته است؛ اگر تفکر انقلابی در رأس قوه مجریه قرار بگیرد می‌توانیم بگوییم دولت انقلابی شکل گرفته است بنابراین با رای ندادن مشکلات موجود حل نخواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه با شرکت در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور انقلابی، عادل، ضد فساد، حامی مستضعفین دولت متحول و از ناکارآمدی به کارآمدی تبدیل خواهد شد، گفت: راهکار، شرکت در انتخابات است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شرکت در انتخابات تواصی به حق است، تصریح کرد: دعوت مردم به شرکت در انتخابات تواصی به حق است.

علیی با تاکید بر لزوم تشکیل دولت انقلابی گفت: باید برای حضور حداکثری تلاش کرد که وظیفه ما است و حکم جهاد فی سبیل الله را دارد.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهر نیز گفت: شوراهای شهر نیز مهم است و باید در انتخابات آنها دقت کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه در حال حاضر ما درد لیبرال و غرب‌زدگی داریم، گفت: دشمن بشریت جهل است.

وی با بیان اینکه با هر ابزاری باید تواصی به حق کرد و دیگران را برای شرکت در انتخابات ترغیب و تشویق کرد، خاطرنشان کرد: برای تشکیل دولت انقلابی باید خالصانه برای خدا کار و به خدا توکل کرد، در این صورت نصرت خدا با ما خواهد بود و به پیروزی خواهیم رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات