خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
کبودراهنگ-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: حضور حداکثری انقلاب را قدرتمند می‌کند و خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب وارد می‌کند به خصوص اگر با انتخاب آگاهانه همراه باشد.
کد خبر: ۹۳۵۰۹۱۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

حضور حداکثری خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب وارد می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در جمع کارکنان سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: حضور حداکثری انقلاب را قدرتمند می‌کند و خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب وارد می‌کند به خصوص اگر حضور حداکثری با انتخاب آگاهانه همراه باشد.

وی با بیان اینکه به انقلاب به عنوان یک نظام سیاسی و حاکمیتی نباید نگاه کرد، افزود: انقلاب یعنی اسلام، اسلام مرز ندارد پس انقلاب هم مرز ندارد، بنابراین ما نباید به انقلاب فقط به عنوان یک سیستم یا نظام حاکمیتی یا نظام سیاسی نگاه کنیم، این انقلاب آمده است تا جهانی شود و بستر ظهور را فراهم کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: اگر گفتمان انقلابی حاکم شود انقلاب سریع‌تر روبه جلو حرکت می‌کند.

وی گفت: هدف اصلی دیگر جریان‌ها این بود که برای قشر انقلابی مشکلاتی ایجاد کنند و انقلاب را از ریل خارج کنند ولی انقلاب را نمی‌توانند از ریل خارج کنند چراکه وعده الهی است و باید به سوی ظهور برود .

علیی افزود: در گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری فرمودند باید دولت انقلابی، جامعه اسلامی، تمدن اسلامی تشکیل شود، یعنی بر اساس منشور گام دوم باید زمینه‌ساز ظهور باشیم بنابراین اولین اقدام برای تشکیل دولت اسلامی منظور قوه مجریه است وگرنه انقلاب کرده‌ایم و حاکمیت الهی است.

وی گفت: این انتخابات از این حیث مهم است که اقشاری را که گفته‌اند در انتخابات شرکت نمی‌کنند را پای کار و صندوق‌های رأی بیاوریم؛ ما تکلیف داریم و این تکلیف یک تکلیف سازمانی نیست یک تکلیف اخلاقی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: ما برای حضور حداکثری و تشکیل دولت انقلابی تکلیف داریم و باید کار کنیم و در این روزهای باقی مانده برای حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در 14خرداد گفت: ما باید تواصی به حق کنیم که مصداق امروز آن، این است که افرادی را که نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند توصیه و اقناع کنیم تا در انتخابات شرکت کنند که این هم دستور قرآن و هم دستور رهبر عزیزمان است.

علیی در پایان گفت: امروز شما به این قضیه عادی نگاه نکنید اگر خواهان تحول وضع موجود هستید باید تواصی به حق کنید و گفتمان انقلابی و حمایت از مستضعفین را روی کار بیاوریم ، گفتمان انقلابی و تشکیل دولت انقلابی راه حل عبور از این بحران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات