خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

حضور حداکثری موجب تقویت و قدرت نظام است

کبودراهنگ-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: حضور حداکثری موجب تقویت و قدرت نظام شده و امنیت کشور را بالا می‌برد.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۱۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

حضور حداکثری موجب تقویت و قدرت نظام استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در نهضت روشنگری سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار داشت: برای مقابله با جریان تحریف، نفوذ و جنگ شناختی که می‌خواهد اذهان مردم را فریب دهد چاره و راهکاری به جز تبین نیست و فقط تبین و روشنگری است که می‌تواند در مقابل این جنگ‌های شناختی مردم را بیدار و آگاه کند.

وی بیان کرد: مقابله با کید(فریب) دشمنان چه از حیث فکری، چه از حیث اعتقادی و ... نیازمند یک هوشیاری و زیرکی خاص و نیازمند شناخت ایدئولوژی دشمن و جریان مقابل است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان علت اصلی تمام مشکلات حاضر را مبانی فکری لیبرال‌ها عنوان کرد و افزود: تفکر لیبرالی در قوه مجریه ما حاکم است، اگر دوباره این تفکر بر کشور ما و قوه مجریه حاکم شود مردم نباید منتظر بهبود وضعیت به وجود آمده باشند چراکه وضعیت موجود حاصل عملکرد غلط این تفکر لیبرالی است.

وی در ادامه با اشاره به ناراضی بودن مردم از وضع معیشت اظهار کرد: چه ما در انتخابات شرکت کنیم و چه شرکت نکنیم انتخابات برگزار می‌شود اما اگر منتظر تغییر وضع موجود هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم و به گفتمان انقلابی رأی دهیم.

علیی در ادامه با استناد به سخنان مقام معظم رهبری تنها راهکار برون رفت از وضع موجود را حضور پرشور و انتخاب آگاهانه دانست و گفت: باید گفتمان و تفکر انقلابی را بر قوه مجریه حاکم کنیم.

وی در پایان گفت: حضور حداکثری موجب تقویت و قدرت نظام شده و امنیت کشور را بالا می‌برد، مشروعیت نظام به حضور حداکثری نیست مشروعیت نظام الهی از وجود خداوند متعال است، حضور حداکثری انقلاب را قدرتمند می‌کند و خون تازه‌ای به رگ‌های انقلاب وارد می‌کند به خصوص اگر حضور حداکثری با انتخاب آگاهانه همراه باشد مسیر انقلاب درست رو به جلو می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار