خبرهای داغ:
وحید دستجردی:

حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند

همدان-وزیر سابق بهداشت گفت: حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند و با انتخاب فرد اصلح امید به جامعه برمی‌گردد و گرانی و بیکاری برطرف و رونق اقتصادی و تولید داخلی تقویت می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۸۴۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، مرضیه وحید دستجردی در همایش خانواده و مدافعان سلامت که در آرامگاه باباطاهر همدان برگزار شد، با بیان اینکه در روز ۲۸ خرداد با حضور مردم یک بار دیگر برگ زرینی در تاریخ ایران رقم می‌خورد، اظهار داشت: در شرایط کنونی در برهه‌ای حساس و عقبه بزرگی قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی تقریبا به تعداد سال‌های عمر آن انتخابات برگزار شده است، گفت: در دنیایی که کشورهای دیگر دم از دموکراسی می‌زنند دموکراسی در کشور ما نهادینه شده است.

وزیر سابق بهداشت با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس مردم‌سالاری دینی است، ابراز داشت: حق مردم است که سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه در دوره پهلوی  شرایط به گونه‌ای بود که مردم به پستوها رانده شدند و سهمی در انتخابات نداشتند، تصریح کرد: امروز ما می‌دانیم که جمهوری اسلامی ایران چه کار بزرگ و معجزه‌ای را در کشور رقم زده تا مردم آزادانه در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و از حق خود استفاده کنند و سرنوشت خود را تعیین و تغییر ایجاد کنند.

وحید دستجردی با بیان اینکه حیف است که عده‌ای از حق خود استفاده نکنند، تاکید کرد: باید حضور در صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات اهم کارهای ما باشد.

وی با بیان اینکه ما امروز مشکلات فراوان، بیکاری، گرانی و تورم افسار گسیخته داریم، گفت: از کسانی که قهر کردند خواهش می‌کنیم با شرکت در انتخابات در سرنوشت خود دخیل باشند.

وزیر سابق بهداشت با بیان اینکه در روزهای پایانی باید تلاش کنیم چهره به چهره از مردم بخواهیم تا پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات دشمنان را ناامید می‌کند و با انتخاب فرد اصلح امید به جامعه برمی‌گردد و گرانی و بیکاری برطرف و رونق اقتصادی و تولید داخلی تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه باید به افرادی رأی بدهیم که کارنامه داشته باشند، امروز ما در نزدیکی و چند قدمی پیروزی و انتخاب فرد اصلح هستیم، افزود: باید ۱۰۰ درصد نیروی خود را به کار بگیریم تا مردم ما در انتخابات شرکت کنند و با رأی خود تیری به سوی دشمن خونخوار و خون‌آشام اندازند.

وحید دستجردی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص ویروس کرونا گفت: اگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر درمان برای حفظ و سلامتی مردم نبود وضعیت مردم ما از این وخیم‌تر می‌شد که نتیجه سیاستگذاری غلط دولت فعلی است.

وی  در خصوص طرح تحول سلامت گفت: این طرح بودجه‌ای بود که بدون برنامه انجام شد و بودجه بدون برنامه نمی‌تواند موثر باشد بنابراین تغییری در وضع سلامت مردم نمی‌بینیم.

وزیر سابق بهداشت با بیان اینکه امروز ما مشکلات فراوانی از قبیل وضعیت مسکن، فقر، تبعیض، فساد و رانت‌خواری را می‌بینیم، گفت: اگر می‌خواهیم ایرانی آباد و آزاد داشته باشیم باید سرنوشت کشور را به دست افراد پاکدست و امتحان پس داده، بدهیم.

وی گفت: مشکلات گذشته یک شب اصلاح نمی‌شود بلکه با انتخاب دولت اصلح، مردمی و توانمند در مدت کوتاه محقق خواهد شد.

وحید دستجردی با بیان اینکه امیدواریم ما شامل آن افرادی نباشیم که حضرت علی(ع) فرمود اگر در زمانی که رهبر جامعه نیاز به یاری او دارد در خواب باشد زمانی بیدار خواهد شد که لگد دشمن بر حلقوم اوست، ابراز داشت: امروز رهبر ما نیاز به یاری دارد و باید با در میدان بودن پشتیبان ولایت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات