به همت حوزه مقاومت بسیج بخش دامن ایرانشهر صورت گرفت:

دشمنان و طرف‌های برجام دست از دشمنی بر نخواهند داشت

ایرانشهر- حجت الاسلام قنبری گفت:هر کسی در این کشور در قبال آرمان‌های نظام و امام شهدا مسئول است و هر سلیقه‌ای که دارد باید برای سرافرازی کشور در این مشارکت سیاسی حضورداشته باشد و دشمنان این مردم را ناامید کند.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۲۱
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر،  نشست سیاسی بصیرتی ویژه انتخابات در بخش دامن برگزار شد.
 
 حجت الاسلام والمسلمین قنبری پس از بیان اهداف شوم دشمنان زخم خورده انقلاب مبنی بر ناامیدکردن مردم و عدم شرکت در انتخابات گفت: این بار هم پرشورتر از گذشته با تدبیر و تحقیق پای صندوق‌های رای خواهیم آمد اصلح را انتخاب و نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر با اشاره به  تاریخچه مذاکرات هسته‌ای، تحریم‌ها، پایبند نبودن و طرف‌های مذاکره مبنی بر تعهدات برجام افزود: هیچگاه مذاکره جواب نداده و دشمنان و طرف‌های برجام دست از دشمنی بر نخواهند داشت.

این مسئول بیان کرد: هر کسی در این کشور در قبال آرمان‌های نظام و امام شهدا مسئول است و هر سلیقه‌ای که دارد باید برای سرافرازی کشور در این مشارکت سیاسی حضورداشته باشد و دشمنان این مردم را ناامید کند.
 
وی افزود؛ با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو مشت بزرگی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد و قطعا بار دیگر دشمنان این نظام و انقلاب را مأیوس خوایم کرد
ارسال نظرات
آخرین اخبار