خبرهای داغ:

نقش بی بدیل رسانه های جبهه انقلاب در آگاه‌سازی و امید آفرینی مردم در انتخابات

شاهرود_بسیج رسانه شهرستان شاهرود در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ماه بیانیه‌ای برای دعوت همگانی برای حضور حداکثری در این حماسه سیاسی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۳۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
نقش بی بدیل رسانه های جبهه انقلاب در آگاه‌سازی و امید آفرینی مردم در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، بسیج رسانه شهرستان شاهرود در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ماه بیانیه‌ای برای دعوت همگانی برای حضور حداکثری در این حماسه سیاسی صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات در یک روز انجام می‌شود، اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند بنابراین با شرکت در انتخابات که متعلق به خود شما است، از خداوند برای رأی دادن به کسی که شایسته این مسئولیت است کمک بخواهید. (مقام معظم رهبری)
انتخابات، مظهر جمهوریت نظام و حق تعیین سرنوشت ملت است و هرچه از آغاز حیات نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) می‌گذرد، ضرورت و اهمیت مردم‌سالاری دینی و نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی بیش از پیش نمایان می‌شود.
اهمیت شرکت در انتخابات و ضرورت حضور مردم در بیان امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار و معمار انقلاب این چنین تاکید می‌شود که اگر خدای نخواسته بر اسلام یا کشور اسلامی از ناحیه عدم دخالت در سرنوشت جامعه لطمه و صدمه‏‌ای وارد شود، یکایک ملت در پیشگاه خدای قهار و توانا مسوول خواهیم بود و نسل‏‌های آینده که ممکن است از کناره‏‌گیری‌‏های کنونی مورد هزار گونه تجاوز واقع شوند ما را نخواهند بخشید.
در چهار دهه گذشته انتخابات در هیچ شرایطی حتی در دوران دفاع مقدس و موشک باران و حملات هوایی صدام حسین تعطیل نگردید یا با تاخیر برگزار نشد و این دلیل محکمی بر نیاز جمهوری اسلامی به پشتوانه مردم است.
انتخابات پیش‌رو برای انتخاب رییس جمهوری و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در آغازین دهه چهارم و گام دوم انقلاب بیش از سایر دوره‌ها دارای اهمیت است و صف‌آرایی جبهه رسانه‌ای استعمار و استکبار با القای ناامیدی و بی‌تاثیر بودن رای مردم در پیشرفت همه جانبه ایران را باید قابل تامل دانست. در مسیر پیش رو رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیل در آگاه‌سازی و امیدآفرینی دارند.
بسیج رسانه شهرستان شاهرود ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات، تاکید می‌کند، از رسانه‌های جبهه انقلاب انتظار است ضمن رعایت اخلاق رسانه‌ای، امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی، زمینه را برای حضور حداکثری مردم با سلائق مختلف فراهم و در ادامه نیز مطالبات به حق مردم را با فوریت مطالبات اقتصادی و معیشت، مبارزه با فساد و تبعیض و اولویت مطالبات فرهنگی و علمی که زمینه اقتدار کشور را فراهم خواهد کرد از منتخبان مردم در شورا‌ها و دولت پیگیری نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها