روابط عمومی سپاه استان در بیانیه از مردم جهت حضور پرشور در انتخابات و لبیک به ندای رهبری دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۸۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ روابط عمومی سپاه استان در بیانیه از مردم جهت حضور پرشور در انتخابات و لبیک به ندای رهبری دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

ملت بزرگوار، صبور و استوار ایران اسلامی؛

اینک همه ما در آستانه برگزاری انتخابات قرار گرفته‌ایم. جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز، زنده بودن و پویایی خود را مرهون خداباوری، مردم باوری و خودباوری یافته است و بدون استثناء هر موفقیتی که رقم زده می‌شود، هر عزتی که حاصل می‌گردد و هر تلاشی که در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، نظامی، سیاسی، اجتماعی و ... به ثمر می‌نشیند، محصول این اعتقاد ارزشمند است که حضرت امام روح الله(ره) آن را در کالبد اجتماع مسلمین جهان دمید.

ملت غیرتمند و آگاه ایران؛

نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیش از ۴۰ سال فعالیت در عرصه علم و فناوری و فرهنگ، امروز به محضر شما گزارش می‌دهد که آتش یأس پراکنی دشمنان و انواع و اقسام تحریم ها از تحریم اقتصادی و نظامی و دارویی گرفته یا تحریم انتخابات بر دل و جان طیف گسترده ای از فرزندان جوان، خوش فکر و کوشای شما که برای پیشرفت دانش بنیان میهن‌شان هم قسم شده اند دیگر اثر نمی‌گذارد. این حرکت بزرگ و این اراده و خودباوری، نیازمند پشتیبانی و حضور درخشان در میدان، چاره مواجهه با تاریک نمایی و بدبینی القا شده از آن سوی مرزهاست.

مشارکت و حضور مردم در انتخابات پیش رو فارغ از سلایق، جناح ها، طرفداری ها و رقابت‌های انتخاباتی، به خودی خود دستاورد عظیمی به همراه دارد و آن عبارت است از تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور توانستن و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز.
سپاه استان سمنان با تاکید دوباره بر اهمیت انتخابات، از اقشار مختلف مردم شریف ایران دعوت می‌کند تا بار دیگر با عزم و اراده خود در روز ۲۸ خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده شان را به نمایش گذارند. اعضای این نهاد انقلابی با امید و اطمینان به نصرت الهی همگام با آحاد ملت با افتخار در جشن شکوه جمهوریت ۱۴۰۰ شرکت خواهند کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها