در بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان آمده است

با حضور حداکثری در انتخابات،گامی محکم و استوار برای تشکیل دولت انقلابی برمی داریم

زنجان-سازمان بسیج حقوقدانان استان زنجان با صدور بیانیه ای،مردم را برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۵۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ متن بیانیه به شرح زیر است:
 
با حضور حداکثری در انتخابات،گامی محکم و استوار برای تشکیل دولت انقلابی برمی داریم

رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی): شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی برای افراد واجد شرایط، یک وظیفه شرعی، اسلامی و الهی است. (به نقل از خبرگزاری تسنیم (استفتاء))

وصیت می‌کنم اسلام را در این برهه که تداعی‌یافته در انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، تنها نگذارید. دفاع از اسلام نیازمند هوشمندی و توجه خاص است. در مسائل سیاسی آنجا که بحث اسلام، جمهوری اسلامی، مقدسات و ولایت فقیه مطرح می‌شود، این‌ها رنگ خدا هستند؛ رنگ خدا را بر هر رنگی ترجیح دهید." فرازی از وصیتنامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی"

بسم رب الشهدا و الصدیقین

هوالحکیم

مردم غیور و شهید پرور استان زنجان؛ امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از این شرایط به عنوان پیچ تاریخی انقلاب یاد کرده و راه حل مشکلات کشور را تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به منظور احیای ارزش‌های اصیل انقلاب عنوان می‌فرمایند.

ضمن تلاش مضاعف با تمام توان و مشارکت حداکثری خود در انتخابات سرنوشت ساز سال ۱۴۰۰ ظاهر خواهیم‌شد و به دنبال تحقق فرامین معظم له در روی کار آمدن دولت جوان، انقلابی و مردمی نقش موثری ایفا کرده و از آحاد مختلف مردم خصوصاً اقشار جوان و حزب اللهی که قشر عظیم دخیل در تغییر سرنوشت ملت می‌باشند، صمیمانه درخواست می‌کنیم که با شور و نشاط و بدون لحظه‌ای درنگ در ادامه مسیر امام و شهداء و تحقق خواسته‌های رهبر فرزانه انقلاب که همان تشکیل دولت اسلامی توسط افراد انقلابی است، گامی محکم و استوار بردارند.

این انتخابات حساس خود قدردانی از مجاهدت مردان بزرگ و والا مقام از جمله سردار عزیز دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز که چه زیبا فرمودند《 امروز قرارگاه حسین‌بن علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین ببرد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی (ص).

لذا ما جامعه حقوقدانان استان زنجان با عهد پیمانی که با امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب و شهدا بسته ایم متعهد به حضور در انتخابات و تلاش برای برگزاری و حضور پرشور آحاد مردم از هر قشری در انتخابات بوده و امید داریم مردم شریف و ولایتمدار و بصیر کشور عزیزمان علی الخصوص استان زنجان، در ظل توجهات اباصالح المهدی (عج) توطئه محور شرارت غربی و عبری و عربی را، چون گذشته خنثی و بیش از پیش به آرمان‌های انقلاب اسلامی نزدیک و نزدیکتر گردیم.

ان شاالله
ارسال نظرات