زاهدان-مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت: ملت آکاه ایران اسلامی با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۶۸
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست بصيرتي با هدف حضور حداكثري كاركنان در انتخابات با حضور مدیر کل و معاونین فرودگاههاي استان، سرهنگ پاسدار بيك نژاد مدیر سازمان بسيج كارمندان سپاه سلمان، حجت الاسلام آیتی امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر فرودگاه و بسیجیان در سالن جلسات فرودگاه زاهدان برگزار شد.

علي جزيني زاده، مديركل فرودگاههاي سيستان و بلوچستان در این نشست گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري انتخابات،هم حق ملت است و هم يك وظيفه ملي است به همين منظور همه كارمندان فرودگاه باید با شركت در انتخابات حضور حداکثری را رقم بزنند.

 سرهنگ پاسدار علی بيك نژاد در این مراسم با اشاره به این مطلب که انتخابات پیش رو از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: امروز همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی اعم از خارجی و داخلی با تبلیغات دروغین، پوچ و بی اساس خود به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوقهای رای هستند.

وی بیان کرد: مردم ایران با شنیدن تیلیغات دروغین دشمن عرصه انتخابات را ترک نخواهند کرد بلکه منسجم تر و متحدتر از گذشته در پای صمدوقهای رای حضور خواهند داشت.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بصیرت و هوشیاری مردم در برابر دشمنان را مهمترین عامل در مشارکت حداکثری برشمرد و افزود: ملت ایران بارها در عرصه های سخن و در تنگناها  و تحریم های ظالمانه دشمن در میدان نبرد با دشمنان بوده اند و به آنها اثبات کردند که در همه شرایط پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند، لذا این ملت آکاه امسال نیز با حضور و مشارکت حداکثری خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام خواهند زد.

این مسئول  از حضور يكپارچه كارمندان و بسيجيان فرودگاههاي استان در همه عرصه هاي انتخاباتي و مراسمات ملي و مذهبي قدرداني كرد و ادامه داد: ما باید در انتخابات پیش رو ويژگي هاي كانديد اصلح از منظر رهبر انقلاب را مد نظر داشته باشیم  و فردي را انتخاب كنيم كه پاكدست، در ميان مردم، مدير و مدبر و آشنا به امور باشد.

ارسال نظرات