زاهدان-مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ما به کوری چشم دشمنان مخصوصا آمریکا ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم بیایم با حضور خودمان در پای صندوق رای یک بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۷۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  جلسه حلقه صالحین بسیج که با حضور دکتر عباسی مدیر کل بیمه سلامت استان، حجت السلام والمسلمین باقر بیک مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، سرهنگ نکوی فرمانده حوزه صاحب الزمان(عج)  ادارات ادارات کل استان و کارکنان اداره کل در محل سالن کنفرانس اداره کل بیمه سلامت استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

 دکتر عباسی مدیر کل بیمه سلامت در این جلسه گفت: وظیفه همه ما شرکت در انتخابات و گوش به فرمایشات مقام معظم رهبری میباشد.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات و پاسخگویی در نظام اداری به مردم میتواند دشمن را مایوس کند.

 حجت السلام والمسلمین باقربیک نیز در این جلسه گفت: روش و کار انبیا دعوت و توصیه دیگران به امورات مهم دین خدا و توصیه به صبر و استقامت در برابر سختی‌ها می‌باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: اگر کسی در پای دین خدا و اسلام ایستادگی کند خداوند او را کمک می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: وظیفه ما سنگین‌تر و در مرحله امتحان مهم‌تر و حساس‌تر از گذشته قرارداریم با شرکت در انتخابات می‌توانیم از این پیچ و خم تاریخی گذر کنیم.

 باقر بیک اظهار داشت: ما به کوری چشم دشمنان مخصوصا آمریکا ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم بیایم با حضور خودمان در پای صندوق رای یک بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم.

وی اذعان داشت: وظیفه همه مان امروز تلاش در جهت دعوت اقوام و فامیل‌ها جهت شرکت در انتخابات می‌باشد، که این وظیفه سنگین می‌باشد.
 
ارسال نظرات