جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار بسیج استان:
زاهدان-سرهنگ پاسدار کیخا گفت:دشمن امروز با راه اندازی جنگ احزاب با راهبرد حضور حداقلی و با تبلیغات دروغین رسانه ای خود قصد ضربه زدن به نظام ما را دارد ولی به لطف خدا با حضور حداکثری، دشمن را مایوس خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۰۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست هم‌اندیشی و بصیرت افزایی با موضوع شرکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ در شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان برگزار شد.
 
 حجت الاسلام لشکری پور،  با بیان نکاتی در خصوص اهمیت هم اندیشی و تلاش در روشنگری مردم جهت شرکت در انتخابات، زمان حال را همانند زمان عاشورا دانست و گفت:  می‌بایست بصیرت به خرج داد و خیمه امام حسین(ع) و بیرق آن حضرت را شناخت و به یاریش شتافت.
 
مسئول امور فرهنگی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان سیستان و بلوچستان افزود: امروز مردم بصیر و انقلابی ملت ایران بیش از هر زمان دیگری با آگاهی بیشتر در میدان حضور دارند و با حضور پرشور خود در 28 خرداد حماسه ای ماندگار دیگری را رقم میزنند.

 سرهنگ پاسدار علیرضاکیخابا اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات و هجمه دشمنان، استعمار را سلطه بر تفکر انسان‌ها و اجازه ندادن به آن‌ها در تعیین سرنوشتشان دانست و گفت: هدف دشمنان از عدم حضور ملت در انتخابات تضعیف نظام است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار استان افزود: عدم حضور مردم در انتخابات دو اتفاق خواهد افتاد،  معیشتشان سخت‌تر شده و مشروعیت نظام نیز به خطر خواهد افتاد.
 
این مسئول بیان کرد: دشمن امروز با راه اندازی جنگ احزاب در صدد آن است که با راهبرد حضور حداقلی با تبلیغات دروغین رسانه ای خود به نظام ما ضربه بزند ولی به لطف خدا با حضور حداکثری دشمن را مایوس خواهیم کرد.
ارسال نظرات