در بیانیه حوزه مقاومت بسیج عشایری شهید مطهری آمده است:

۲۸ خرداد روز پیروزی جبهه انقلاب اسلامی است

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مشترک عشایری شهید مطهری به مناسبت 28 خرداد 1400 بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۷۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مشترک عشایری شهید مطهری در آستانه انتخابات 1400 بیانیه ای صادر کردند. 
متن بیانیه :
بسم الله الرحمن الرحیم 
ان الله لایغیرمابقوم حتی یغیروا ما بانفسهم شهدای کربلا همه در یک روز کشته شدن، توابین نیز همه در یک روز کشته شدند، اما اثری که توابین در تاریخ گذاشتند یک هزارم اثری که شهدای کربلا گذاشتند نیست؛ به خاطر اینکه در وقت خود نیامدند و کار را در لحظه خود انجام ندادن، دیر تصمیم گرفتند و دیر تشخیص دادند. (امام خامنه‌ای مدظله العالی)
ضمن عرض سلام خدمت ملت شریف، نجیب و سرافراز ایران زمین شما که ۸ سال دلیرانه از خاک و حیثیت ایران دفاع کردید و تاکنون متحمل خیلی از سختی‌ها شده اید و صبورانه در برابر آنان مقاومت کرده اید.
باید عرض کنیم در این برهه زمانی حساس و سخت که دشمنان قسم خورده با تمام ابزار و امکانات پیشرفته و استفاده از تریبون‌های خود در سراسر جهان سعی در ناامید کردن مردم نسبت به کارآمدی انقلاب اسلامی دارند؛ همچنین با تمام توان تلاش می‌کند حضور مقتدرانه شما مردم شریف و سرافراز را در حوزه‌های اخذ رای کم رنگ جلوه دهند و مشروعیت انقلاب و ایران همیشه مقتدر را در جهان زیر سوال ببرند باید بار دیگر در این شرایط طاقت فرسا و وضعیت معیشتی نامناسب که این ۸ سال اقشار کم درآمد جامعه را به تنگ آورده است به خوبی بر همگان و دشمنان ثابت کنیم که این سختی‌ها و نامهربانی‌ها تماماً به علت سوء مدیریت بعضی از مدیران و دولتمردان است؛ و هرگز مردم بصیر و همیشه در صحنه ایران ذره‌ای در وفای خود به انقلاب و خون شهدا عقب‌نشینی نخواهند کرد و با حضور پررنگ و حداکثری در پای صندوق‌های رای حربه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب خواهند کرد.
ما رای می‌دهیم، چون برای اقتدار و امنیت ایران یکی دست هایش را داد و از دیگری فقط دستش ماند، سهم مافقط انگشت جوهریست. پس امنیت و سربلندی ایران اسلامی را همچون همیشه با حضور خود همراه با تمام افشار جامعه رقم خواهیم زد. یقیناً منتخب اصلح شما حفاظت از اسلام و نظام را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد و خود را برای خدمت به مردم پیروز اصلی این حماسه و رویداد هستند آماده خواهد کرد.
بی شک هدف اصلی دشمنان ملت ایران و در راس آن آمریکا و دست نشانده‌های آنان دلسرد کردن مردم ایران اسلامی است که می‌خواهند با اعمال فشار و برخی دروغ پردازی‌ها و رواج برخی شائبه‌ها شور و نشاط انتخاباتی را ازشمابگیرند و آن رادرایران اسلامی کمرنگ جلوه بدهند.
۲۸ خرداد روز پیروزی جبهه انقلاب اسلامی است؛ که شما مردم ایران زمین صاحب آن هستید. یک بار دیگر دنیا شاهد حماسه آفرینی ملت ایران و شکست استکبار جهانی خواهد بود بیایید باهم به آنان بگوییم ملت ایران خواهند آمد تا پاسخ طوایف شیطانی را بدهند.
ما با شور و حماسه افزون و با بصیرت بالا، اعتماد عمیق خود را به نظام اسلامی اثبات نموده و نام ایران اسلامی را برای همیشه‌ی تاریخ در قلوب بشریت به اهتزاز در خواهیم آورد و فتنه‌گران را رسوا خواهیم کرد اینجا سرزمین قاسم سلیمانی‌ها ست و ما هر کدام یک قاسم سلیمانی هستیم.
والسلام علیکم
بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مشترک عشایری شهید مطهری
ارسال نظرات