حجت الاسلام حسینی صدر گفت: قانونگرایی، اعتقاد به خدمتگزار مردم بودن، انتقادپذیری، فسادستیزی و اخلاق مداری از ویژگی های دولت کارآمد انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۰۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست روشنگری با محوریت حضور حداکثری در حوزه مقاومت بسیج میانکوه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع بسیجیان حوزه مقاومت میانکوه از شهرستان اردل، با تبریک دهه کرامت، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی طراحی کرده اند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و مقام معظم رهبری بارها از ابتدای سال به این توطئه دشمنان اشاره داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: دشمن درصدد است مردم در انتخابات شرکت نکنند و این مسئله را با القای عدم تأثیر رأی آنها دنبال می کند و بهانه های دیگری همچون مهندسی انتخابات و ... را ترویج می دهند.

وی با اشاره به پیامدهای حضور کم رنگ مردم در انتخابات، خاطرنشان کرد: سود مشارکت پایین مردم به جیب دشمنان انقلاب می رود و پشتوانه مردمی نظام را تضعیف می سازد که تأثیر مستقیم آن در وضعیت امنیتی، اقتصادی و اجتماعی کشور است.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) می فرمایند وقتی دشمن در موردی اظهار نظر کرد، اگر خوشحال بود بدانید اشتباه کرده اید و اگر ناراحت بود بدانید کارتان درست بوده، لذا اکنون که دشمنان از حضور پرشور مردم ناراحت هستند، باید بدانیم که کار ما صحیح است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان انقلاب می خواهند انتقام شکست هایشان در منطقه را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران بگیرند و به همین دلیل درتلاش برای کم رنگ کردن انتخابات هستند.

وی، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار کرد: راه علاج این مشکلات تشکیل یک دولت انقلابی، جوان، پای کار است. بیشترین مشکلات کشور به ضعف مدیریت و عدم استفاده از ظرفیت های  درونی برمی گردد و باید در انتخابات ضمن حضور پرشور و حداکثری به انتخاب آگاهانه نیز توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ویژگی های دولت کارآمد انقلابی را تشریح کرد و گفت: قانونگرایی، اعتقاد به خدمتگزار مردم بودن، انتقادپذیری، فسادستیزی و اخلاق مداری از ویژگی های دولت کارآمد انقلابی است.

وی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون این نکته که خرمشهرها در پیش است، اظهار کرد: دشمن آمده بود در خرمشهر بماند و برای 20 سال آینده پیش بینی هایی از سوی آمریکایی ها و ارتش بعث صورت گرفته بود، اما با اراده قوی و عزم راسخ و اعتقادات رزمندگان و تبعیت از ولایت، خرمشهر آزاد شد و امروز نیز علاج مشکلات کشور در الگوگیری از فتح خرمشهر است.

ارسال نظرات