حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

مردم پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به تأثیر حضور پرشور در انتخابات و تأثیر آن در سرنوشت کشور، مردم را پشتوانه اصلی نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۶۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با حضور فرماندهان و مسئولان نظامی ارشد استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: طبق روایات رسیده از معصومین علیهم السلام، یک انسان مسلمان در طول عمر خود از طلب دانش خسته نمی شود و اصل دانش معرفت به خداست و هیچ عملی بالاتر از معرفت به خدا نیست.

وی، افزود: همچنین در احادیث آمده است انسان مسلمان در صورتی عقلش کامل می شود که خواری در مقابل خدا را بالاتر از عزت در برابر دشمنش بداند. اگر مسلمانی در راه خدا آبرو و تمام هستی اش را بدهد، بهتر از این است که در راه مادی و دنیوی به همه چیز برسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: انسان مسلمان باید فقر در راه خدا را از توانگری در راه طاغوت بهتر بداند، اگر در فقر فرمان برداری در راه خداست و در توانگری، نافرمانی از خداست؛ پس فقر بهتر از توانگری است. همچنین یکی از خصلت های دیگر انسان مسلمان این است که گمنامی از شهرت و معروفیت برایش مهم تر باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در احادیث داریم زمانی که حضرت صاحب الزمان(عج) ظهور کنند، افراد زیادی را می بینیم که فقیر و گمنام بودند. افراد بزرگ همیشه گمنامی را بهتر از معروفیت، شهرت و خودنمایی می دانستند. نمونه بارز این خصلت فرماندهان و شهیدان دفاع مقدس بودند، به دلیل اخلاصی که داشتند حاضر نبودند به شهرت و خودنمایی برسند.

وی گفت: یکی دیگر از خصلت های انسان مسلمان این است که همه را پرهیزگارتر و بهتر از خود بداند. رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ من خودم را از هیچ طلبه ای بالاتر نمی بینم. این جمله نشان دهنده آن است که ایشان در مکتب اهلبیت پرورش یافته و خود را بالاتر از هیچ احدی نمی بیند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: اهلبیت علیهم السلام به این کشور هم توجه ویژه ای دارند. هیچ ملتی مانند ملت ایران به سیره ائمه عمل نمی کند و نسبت به ائمه ارادت ندارند و همین امر باعث توجه ائمه به کشور و مردم ماست.. این توجه را می توان در برخی حوادث تاریخی هم دید.

وی، حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی را از بدو پیروزی انقلاب یادآوری کرد و گفت: 28 خرداد انتخابات سرنوشت ساز دیگری در کشور داریم که ان شاءالله با حضور پرشور اقشار مختلف، پشتوانه مردمی نظام را به رخ جهانیان خواهد کشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، حضور پرشور و انتخاب آگاهانه در انتخابات پیش رو را دارای اهمیت بسیار زیاد در عرصه های داخلی و خارجی دانست و افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب از مدتها پیش درصدد القای یأس و ناامیدی در جامعه هستند تا از طریق القای بی اثر بودن رأی مردم، حضور پرشور آنها در پای صندوق های رأی را کم رنگ کنند، که همین نکته بیانگر اهمیت رأی و حضور مردم در انتخاب سرنوشت کشور است.

گفتنی است؛ در این مراسم زحمات حجت الاسلام دهقانی تقدیر و حجت الاسلام موسوی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام معرفی شد.

ارسال نظرات