خبرهای داغ:

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات

همزمان با انتخابات 1400 سپاه ناحیه مقاومت بسیج سرخه با هدف حضور حداکثری مردم در انتخابات بیانیه ای منتشر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۱۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با نزدیک شدن به انتخابات 1400 و اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه ملی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سرخه بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

جمهوری اسلامی ایران که میراث گران‌بهای امام خمینی (ره) است، با جانفشانی و از خودگذشتگی مردان و زنان غیور جلوه‌ای نو از مردم سالاری را به وجود آورده است و حس افتخاری را که برخواسته از استقلال، آزادی و جمهوری است را خلق کرده است. استقلال کشور در جهان، محوریتی مهم از توانایی و تسلط به سرنوشت جامعه را به وجود آورده و حق تعیین سرنوشت کشور توسط مردم به‌واسطه انتخابات در سطوح مختلف مدیریتی از ریاست جمهوری تا شوراهای اسلامی شهر و روستا از مجلس شورای اسلامی تا مجلس خبرگان رهبری نمادی از آزادی سیاسی اجتماعی و استقلال این ملت است.

خداوند متعال،اینک ملت شریف ایران را در آزمونی دیگر قرار داده و فرصت تغییر و تعیین سرنوشت را به آنها بخشیده است. او که خود هدایتگر عالمیان است فرمود: «انّ اللَّه لا یغیّر ما بقوم حتّی یغیّروا مابأنفسهم». تغییر وتحول‌خواهی مبتنی‌بر شناخت، آگاهی و درک شرایط جامعه و جهان امری پسندیده و ضروری است تا دولتی تحول‌گرا، مردمی، جوان و انقلابی سکان مدیریت اجرایی را در دست گرفته و کشور را از بحران‌های پیش‌رو برهاند و پیشرفت در تمام عرصه‌ها را بیش از پیش نشان دهد و زندگی سعادتمندانه و شرافتمندانه‌ای برای آحاد جامعه اسلامی رقم زند و این با اراده مردم و روحیه خودباوری آنها امری دست یافتنی و محقق است.

دولتی که پشتوانه مردمی بالایی داشته باشد در توسعه کشور و حل مسائل اساسی و همچنین تعاملات جهانی دلگرم به مردم خویش است و قدرت بازدارندگی نسبت به طمع و سلطه دشمنان ملت ایران پیدا می‌کند.

 ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه ضمن دعوت از تمام  اقشار و آحاد مختلف ملت رشید، هوشمند، دشمن‌شناس و انقلابی ایران اسلامی برای شرکت گسترده در صندوق‌های رأی و حضور در انتخابات تا کید می نماید که ملت بصیر و فهیم کشورمان با حضور باشکوه و پرشور خود حماسه دیگری را خلق و عطیه الهی مردم سالاری دینی را حفظ و حراست نموده و فرصت تقویت قدرت نرم نظام اسلامی را مغتنم شمرده و با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی اقتدار، آمادگی، اتحاد، همدلی، ولایت‌پذیری و بصیرت‌شان را در برابر امواج هجمه‌های بی‌شمار دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ثابت کرده و حافظ راستین و مستحکم آرمان‌های والای امام راحل(ره) وشهدای گرانقدر و لبیک گوی منویات داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای( مدظله) در میعادگاه های یوم الله ۲۸خرداد ماه خواهند بود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها