زابل-رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: ما باید بدانیم دشمن دلسوز ما نیستند، بلکه صلابت، اقتدار و شکوه ایران خاری بر چشم آنان است.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۸۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل دیدار و گفتگو کرد.

دکتر میرزایی ضمن قدردانی از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل و تشکر از همراهی سپاه جهت کمک در مقابله با کرونا، گفت: بصیرت و آگاهی باعث پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای می‌شود، مانند مطالعات و تحقیقات علمی که با آگاهی و تحقیق به نتایج دست پیدا می‌کنیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل افزود:  در بحث انتخابات  ما باید آگاهی و بصیرت داشته باشیم، باید آگاهی پیدا کنیم چرا کشوری از آن سوی دنیا با توطئه‌های گوناگون در صدد ضربه زدن به انقلاب ما است، بدانیم دلسوز ما نیستند، بلکه صلابت، اقتدار و شکوه ایران خاری بر چشم آنان است.
 
وی بیان کرد: پیشرفت ما الگویی برای کشور‌های مظلوم منطقه و جهان است و ایران اسلامی را حامی خود می‌دانند، باعث خشم استکبار جهانی شده و از هیچ کاری برای ایجاد مانع برای حرکت کشور ما دریغ نمی‌کنند و هرگز در این راه همانند گذشته موفق نخواهند شد.

این مسئول ادامه داد: تمام همکاران در دانشگاه که ایثار آنان در مبارزه با کرونا و حفاظت از سلامت مردم قدرشناس سیستان، زبانزد و جهادی هست، پای به پای ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رای حضور خواهند داشت و به این وظیفه خطیر خود نیز عمل می‌کنند.

سرهنگ سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  زابل  با بر شمردن برکات انقلاب اسلامی ایران و سر افرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: یقین داریم مردم عزیز ما با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها همانند گذشته جواب محکمی به دشمنان خواهند داد.
ارسال نظرات