دانشگاهیان استان سمنان در بیانیه ای از مردم خواستند تا با حضور پرشور در انتخابات به ندای رهبری لبیک بگویند.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۸۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛دانشگاهیان استان سمنان در بیانیه ای از مردم خواستند تا با حضور پرشور در انتخابات به ندای رهبری لبیک بگویند.

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

« إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ » / رعد ۱۱
« انتخابات مظهر بیداری ملت ایران ، مظهر دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، مظهر دفاع از استقلال کشور است، مظهر دفاع از عزت ملی است .» امام خامنه ای (مدظله العالی)

انتخابات نماد مشارکت عملی مردم در تعیین مسیر حرکت یک کشور است. آنچه نظام اسلامی ما را از گزند آسیب های داخلی و خارجی مصون می دارد، مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف از جمله حضور در پای صندوق های رأی است. دراین عرصه عمومی است که همه شهروندان به یک اندازه می توانند در تعیین خط مشی کلی یک ملت نقش آفرینی داشته باشند.
این روزها ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت، چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی، زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. امروز ایران ما از یک سو با تهدید‌های فزاینده خارجی و از سوی دیگر با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی و عدم تحقق برخی از اهداف انقلاب در داخل مواجه بوده و در کنار انتخاب دولتی کارآمد برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد، بیش از همیشه به همدلی، انسجام ملی و مشارکت حداکثری نیازمندیم. باید نشان دهیم که همه ما با هم هستیم. تک تک رای‌های ما در کنار هم به مثابه آجرهایی خواهند بود که بنای امنیت ملی ما را می سازند و ما را شکست ناپذیر می کنند و البته، به تجربه هم آموخته ایم، هربار که اتحاد این ملت بزرگ ضربه خورده، اردوگاه دشمن امیدوار به نتیجه بخش بودن تهدیداتش شده و شاهد افزایش فشارها و ضربه به منافع ملی بوده‌ایم.
لذا ما دانشگاهیان استان سمنان با علم به دشواری‌ها و کاستی‌های فراروی ملت در حوزه اقتصاد و سیاست، و با اذعان به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، علاوه براین که زمینه تشکیل دولت مقتدر و مردمی در رفع مسائل را فراهم می سازد، نشانه ای است بر حرکت در مسیر رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر، بویژه سردار مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی که به جهت تحقق آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی جان شیرین خود را نثار کردند.
بدین جهت، از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی و حداکثری، در انتخابات ۲۸ خرداد و استقرار دولتی استوار به پشتوانه مردمی، برای محافظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، که به فرموده سردار دلها، مصداق حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها می ماند؛ دعوت می نماییم .
چهارشنبه ۲۶ خرداد‏ ۱۴۰۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها