خبرهای داغ:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح، دو موضوع مهم در انتخابات ۱۴۰۰ است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مهم ترین موضوع در انتخابات۱۴۰۰، حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح است.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۶۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین «حسین زحمت کش» در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج اظهار کرد: انتخاب اصلح، انتخابی است که به ملت ما عزت و قدرت داده، قشر ضعیف جامعه را پرتوان، سفره مردم را پُرنعمت و نشاط اجتماعی را در جامعه به وجود بیاورد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جواد الائمه خراسان شمالی با اشاره به اینکه انتخابات۱۴۰۰ لیله القدر سیاسی و اجتماعی است، افزود: حضور در انتخابات به منزله شرکت در سرنوشت خودمان است و با انتخاب خوب می توان دنیای خوبی را داشته باشیم و به آن اهدافی که مربوط به آخرت است، برسیم.

 وی با اشاره به اینکه یکی از ساده ترین و بی نظیر ترین انتخابات را در ۲۸ خرداد ماه رقم خواهیم زد، عنوان کرد: مهمترین چیزی که باید به آن توجه کرد دعوت مردم به پای صندوق های اخذ رای و انتخاب یک فرد اصلح است.

وی تصریح کرد: اگر انتخاب نادرست انجام شود دیگر نمی توانیم کاری انجام بدهیم و باید انتقام سخت حاج قاسم را در پای صندوق های رای و با حضور حداکثری گرفت.

 حجت الاسلام زحمت کش امنیت، رقابت، مشارکت و انتخاب اصلح را از راهبردهای انتخابات عنوان کرد.

به گفته  وی مردم باید بر اساس معیارهای رهبری یک انتخاب اصلح داشته باشند که یکی از آنها داشتن ایمان است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان گفت: ایمان به این معنااست که فرد منتخب باید خدا باور، خدا ترس ، اعتقاد به حاضر بودن خدا ، پاسخگو و در حفظ بیت المال کوشا باشد.

حجت الاسلام " زحمت کش"اظهار داشت: شرط انتخاب اصلح ایمان است ایمان نیز باید با کارامدی همراه باشد.یعنی توان مدیریتی ، حمایت و بکارگیری ظرفیت های انسانی و مادی و در راستای خدمت به مردم قدم بردارد.

 وی افزود: در کنار ایمان و کارامدی فرد منتخب باید روحیه جهادی همچون حاج قاسم مرد میدان باشد و همچون این فرمانده شجاع بتواند اقتدار نظام را در داخل و بیرون از مرزها حفظ کند .

حجت الاسلام زحمت کش ادامه داد: فرد منتخب و اصلح بنا به فرمایشات رهبری بین مردم و همراه مردم باشد و روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد و از همه مهمتر انگیزه جهادی داشته باشد تا بتواند فرصتی که مردم در اختیارش گذاشته اند استفاده بهینه کند. به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) ، ریس جمهور باید ویژگیهای شخصیتی و مدیریتی نیز داشته باشد که نشانه های شخصیتی آن داشتن ایمان و ولایت مداری ، امیدوار به آینده ، استکبار ستیزی، داشتن برنامه استقلال مبتنی بر اقتصاد مقاومتی وعدالت خواه و استکبار ستیز باشد .

 وی افزود: ویژگی های مدیریتی رییس جمهور نیز اعتقاد به جوانان کشور و نداشتن امید به بیگانه و داشتن برنامه عدالت اجتماعی وغیره است که فرد منتخب باید دارای آنها باشد.

وی خاطر نشان کرد: حال باید دید کسانی که خود را کاندید ریاست جمهوری کرده و برنامه داده اند کدام از برنامه آنها منطبق با معیارهای رهبری است. حجت الاسلام زحمت کش یادآور شد: انتظارات نظام جمهوری اسلامی شکل گیری یک دولت در تراز انقلاب است.

زحمت کش در پایان گفت:نظام به یک دولت تحول گرا نیازمند است تا بر مسایل و مشکلات معیشتی ، اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و مهم تر مشکلات بین الملل فائق بیاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار