خبرهای داغ:
بخشدار صالح‌آباد عنوان کرد

آمادگی بخشداری صالح‌آباد برای برگزاری پرشور انتخابات

بهار-بخشدار صالح‌آباد از آمادگی بخشداری صالح‌آباد برای برگزاری پرشور انتخابات ۲۸ خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۱۴۹۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
آمادگی بخشداری صالح‌آباد برای برگزاری پرشور انتخاباتبه گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود خانلر در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت مناسب و آماده به برگزاری رأی گیری در بخشداری صالح آباد اظهار داشت: سال جاری با افزایش دو حوزه رأی‌گیری جدید به بخش به مجموع ۳۲ حوزه در سطح بخش، که هشت محل مربوط به شهر صالح آباد، دو صندوق در روستا‌های بهادربیگ، پرلوک، کریم آباد و همه کسی و باقی روستا‌ها با یک صندوق آماده اخذ رأی از شرکت کنندگان خواهند بود.

وی افزود: آمار‌های ما از واجدین شرایط برای حضور در انتخابات بالغ بر ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر در سطح بخش است که با توجه به مقایسه با دوره قبلی که ۶۸ درصد واجدین شرایط مشارکت پرشور داشتند، مشارکت خوبی را در این دوره شاهد خواهیم بود.

بخشدار صالح‌آباد بیان داشت: در چند روز اخیر رقابت انتخاباتی پرشور و سالمی داشتیم و این بیانگر نتیجه خوب و کارآمد در زمان اعلام نتایج خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان حتما رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: از نظر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همه حوزه‌های رأی گیری ما مجهز هستند، ولی ما از همشهریان خواهشمندیم توجه به رعایت فاصله‌های اجتماعی را داشته باشند.

خانلر با بیان اینکه زمان رأی گیری از ۷ صبح جمعه شروع و تا ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت، گفت: شرکت کنندگان با توجه به ساعت مناسب و برنامه مشخص در پای صندوق‌های رأی گیری حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار