خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

حضور حداکثری در انتخابات تولید قدرت می‌کند/القای بی‌اثر بودن هر رأی از روش‌های دشمنان نظام و انقلاب است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات تولید قدرت می‌کند، گفت: اگر فرد انقلابی و تفکر انقلابی در دولت حاکم شود پیش برندگی انقلاب چند برابر خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۰۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

حضور حداکثری در انتخابات تولید قدرت می‌کند/القای بی‌اثر بودن هر رأی از روش‌های دشمنان نظام و انقلاب استحجت الاسلام حسین علیی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت دهه کرامت، با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد ماه اظهار کرد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر قدرت است و در منظومه فکری امامین انقلاب تکلیف الهی است.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران جنس انتخابات مردم سالاری دینی است، عنوان کرد: مردم به واسطه انتخابات سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در نظام سیاسی ما انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به تشریح نقش مردم در نظام سیاسی پرداخت و اضافه کرد: در نظام سیاسی ما، انتخابات اعمال اراده مردم در حاکمیت است و مردم با رأی خود مسئولان را انتخاب می‌کنند که حائز اهمیت است.

وی در تبیین اهمیت حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات با بیان اینکه مبنای حضور و اصل انتخابات ریشه اسلامی دارد، گفت: امام راحل در تشکیل حکومت اسلامی شعار «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر» را مطرح کردند که جمهوریت آن بیشتر به انتخابات و نقش مردم در انتخاب مسئولین مربوط می‌شود و تجلی جمهوریت در انتخابات است.

علیی با بیان اینکه هر اندازه انتخابات با شکوه‌تر برگزار شود، انتخاب درست‌تر و صحیح‌تر است، به اهمیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت و گفت: انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد هم از حیث بین المللی و دشمن استکباری و هم از حیث داخلی و چشم انداز انقلاب بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با اشاره به چشم انداز انقلاب برای بسترسازی ظهور و ایجاد تمدن نوین اسلامی، حضور حداکثری در انتخابات را موجب تقویت و قوی شدن انقلاب دانست و ادامه داد: از مراحل پنج‌گانه چشم‌انداز انقلاب، دو مرحله تشکیل انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی محقق شده و پس از گذشت 42 سال از انقلاب باید دولت اسلامی تشکیل و سومین مرحله آن نیز محقق شود بنابراین حضور در انتخابات فراتر از جریان سیاسی است و با توجه به اینکه این انقلاب چشم‌انداز بسترسازی ظهور دارد باید هر روز قوی‌تر شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات تولید قدرت می‌کند، گفت: چنانچه با انتخاب مردم یک فرد انقلابی و تفکر انقلابی در دولت حاکم شود به طور قطع پیش برندگی انقلاب چند برابر خواهد شد و اگر بتوانیم گفتمان انقلاب را در قوه مجریه حاکم کنیم، پیش برندگی انقلاب چند برابر می‎شود که از حیث حضور حداکثری بسیار مهم است.

وی با رد این نکته که حضور حداکثری موجب مشروعیت نظام می‌شود، به تبیین دیگر نتایج و پیامدهای حضور حداکثری در انتخابات اشاره و عنوان کرد: نظام ما یک حاکمیت ولایی و الهی است و چون منطبق بر اسلام است مشروعیت آن از خداوند است اما حضور حداکثری موجب تقویت نظام و انقلاب و افزایش قدرت و اقتدار انقلاب می‌شود و با تزریق خون جدید و تازه به رگ‌های انقلاب موجب بالندگی انقلاب خواهد شد و علاوه بر آن در عرصه بین‌المللی قدرت چانه زنی بالا و پشتوانه مردمی را خواهیم داشت.

علیی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت هر یک رأی در انتخابات، با بیان اینکه القای بی‌اثر بودن هر رأی در انتخابات و دلسرد کردن مردم و از رونق انداختن انتخابات از روش‌های همیشگی دشمنان نظام و انقلاب است، تاکید کرد: تمام انتخابات  تشکیل از یک رأی‌ها است  و همین یک رأی‌ها جمع و انتخابات شکل می‌گیرد و اگر هر فردی بر این باور باشد که رأی من تأثیر ندارد، انتخابات به خوبی شکل نمی‌گیرد چراکه انتخابات مجموعه‌ای از آرای تکی است و هر رأی هم تأثیر خود را دارد و این القای دشمن است که رأی من تأثیر ندارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید می‌کند، اضافه کرد: رهبری حضور حداکثری را اولویت می‌داند و بر آن تاکید می‌کند  که اگر این حضور حداکثری توأم با انتخاب آگاهانه باشد پیروزی برای انقلاب قطعی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه حاضر نشدن در پای صندوق رأی به دلیل وجود مشکلات اقتصادی راهکار خوبی نیست و مشکلی را رفع نخواهد کرد، یادآور شد: برخی افراد اظهار می‌کنند که به دلیل  شرایط موجود اعتراض مدنی خود را به صورت عدم شرکت در انتخابات مطرح می‌کنیم و پای صندوق رأی حاضر نمی‌شویم و به نوعی اعتراض مسالمت‌آمیز خواهیم داشت که این باور غلط است چراکه عدم شرکت راهکار درستی نیست بلکه شرکت در انتخابات و ایجاد تحول راهکار است و انتخاب فرد اصلح، انقلابی، جهادی و مطیع نیاز است تا وضعیت را تغییر دهد.

وی ضمن دعوت از مردم ایران برای حضور حداکثری در انتخابات خاطرنشان کرد: امیدواریم همه دوستداران نظام و انقلاب و کشور آگاهانه در این انتخابات شرکت کنند و با انتخاب فرد اصلح گفتمان انقلاب را بر قوه مجریه حاکم کنند تا شاهد حل مشکلات کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات