دعوت ناحیه مقاومت بسیج دنا از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا ، در بیانیه‌ای از مردم شهید پرور شهرستان دنا و استان، برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۵۳۵
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، متن بیانیه سرهنگ پاسدار علی ستوده نیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا به شرح زیر است :

"انتخابات مصونیت بخش به کشور است "(حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  ) مدظله‌العالی. 

۲۸ خرداد ماه روز مردم سالاری دینی و روز نمایش اقتدار سیاسی و اراده ملی ایرانیان در تداوم انقلاب و ستیز با دشمنان نظام و میهن اسلامی است.

بدون تردید انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی است. در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، همواره شاهد حضور حماسی و افتخار آفرین مردم در پای صندوق های رای بوده ایم.و به حول و قوه الهی در انتخابات پیش رو نیز با توجه به رقابت های انتخاباتی، همچون سال های گذشته شاهد این حضور دشمن شکن خواهیم بود. 

این انتخابات بار دیگر به همه جهانیان اثبات می کند که نهادهای اصلی و ارکان نظام اسلامی برآمده از رای و اراده ملت بزرگ ایران است.

مشارکت سیاسی مردم و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات، لبیک به ندای رهب  فرزانه انقلاب اسلامی است و تحقق شعار انسجام ملی مدنظر آن رهبر حکیم در گرو این حضور خواهد بود.

بدین ترتیب، عزت و عظمت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد و به یاری خدا،بار دیگر تمامی آرزوهای اردوگاه استکبار و مزدوران نظام به خوابی پریشان و آشفته بدل خواهد گشت. 

یقین داریم بار دیگر ملت آگاه، بیدار و همیشه در صحنه، در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل قطره قطره خون فرزندان شهید اینم رز و بوم است،  برگی زرین در تاریخ جهان ثبت خواهند کرد و با حضور میلیونی و حماسه ساز خویش در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تمامی دشمنان این آب و خاک ثابت می نمایند که ایرانیان تا آخرین قطره خونشان در حمایت از انقلاب، رهبری و ارزشهای والای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا نیز خود را برای شرکت پرشور در این میثاق پرشکوه، ملزم و متعهد می داند و از تمام مردم سرافراز، احزاب، گروه ها، اصناف، هنرمندان، دانشگاهیان و فرهیختگان برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت می نماید.

انتهای پیام /

ارسال نظرات